سامسونگ گلکسی اس ۲۴ استاندارد واقعاً توجه من را به خود جلب کرده است – و می تواند یک معامله نیز باشد

من معمولاً یک گوشی پرچمدار هستم. به عنوان سردبیر محاسبات موبایلی در تک رادار، داشتن یکی از جدیدترین تلفن های رده بالا برای کار من مفید است و برای شما خوانندگان عزیز، تحلیل های داغ و متفکرانه مختلفی ارائه می کنم.

پس با ظهور از سامسونگ گلکسی اس ۲۴ سری در ابتدا Samsung Galaxy Unpacked در سال ۲۰۲۴، من فکر کردم گلکسی اس ۲۴ اولترا حواس من را خفه می کند. این پرچمدارترین گوشی پرچمدار جدید است و من در حال حاضر از آن استفاده می کنم Galaxy S23 Ultra. اما این، آن مورد نبود.

بلکه این گلکسی اس ۲۴ کوچکتر و با مشخصات کمتر بود که سیناپس تکنولوژی موبایل ماده خاکستری من را غلغلک داد.

مدتی است که از گوشی استاندارد سری S گلکسی استفاده نکرده ام. آخرین باری که سیم کارتم را در یک سیم کارت قرار دادم در سال ۲۰۲۱ بود گلکسی اس ۲۱، تلفنی که زبان طراحی کلی جانشینان متوالی خود را ایجاد کرد. من به یاد دارم که کمی شیفته ترکیب منظم طراحی، صفحه نمایش نرم، عملکرد و قابلیت های دوربین گوشی شده بودم.

با این حال، کشش گوشی‌های بزرگ‌تر دیگر مانند گلکسی اولترا، فولدز و گوشی‌های مختلف پیکسل پرو باعث شد که از گلکسی اس ۲۱ فاصله بگیرم. بنابراین من نیمه فراموش کرده بودم که یک گوشی گلکسی جمع و جورتر چقدر خوب است.

سامسونگ گلکسی اس ۲۴: هوش مصنوعی در یک شاسی نرم و نرم هوشمند است

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ استاندارد واقعاً توجه من را به خود جلب کرده است – و می تواند یک معامله نیز باشد

(اعتبار تصویر: آینده)

سپس قبل از Unpacked، من این فرصت را پیدا کردم که گلکسی S24 را در دست بگیرم. و سیلی از نوستالژی بر من جاری شد، زیرا به یاد آوردم که یک گوشی صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی چقدر می تواند زیبا باشد.

همانطور که در برنامه های دستی الکس واکر-تاد ویرایشگر ارشد تلفن خواهید دید بررسی Samsung Galaxy S24، جدیدترین مدل پایه بسیار بیشتر از آن صفحه نمایش دوست داشتنی به اندازه کف دست ارائه می دهد. حاشیه‌های برش‌کننده در گوشی استاندارد جدید گلکسی به این معنی است که می‌تواند صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی را با همان ردپای کلی گوشی قبلی خود جای دهد. صفحه نمایش نیز روشن تر است و حداکثر ۲۶۰۰ نیت دارد و اکنون می تواند از ۱۲۰ هرتز به ۱ هرتز کاهش یابد تا به صرفه جویی در عمر باتری کمک کند. گلکسی اس ۲۳ فقط می تواند به ۴۸ هرتز کاهش یابد. و ارتقاهای اضافی نیز وجود دارد.

اینها ذهن هیچ‌کس را متحیر نمی‌کنند، اما باتری اکنون ۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت بزرگ‌تر شده است، یک ارتقاء تراشه در قالب Exynos 2400 یا اسنپدراگون ۸ نسل ۳ – بسته به منطقه ای از جهان که در آن زندگی می کنید – آرمور آلومینیوم جدید با استفاده از یک “طراحی یکپارچه”، شاسی تلفن قوی تری را ایجاد می کند. به علاوه انتخاب سخاوتمندانه ای از وجود دارد رنگ های سامسونگ گلکسی اس ۲۴ برای انتخاب

همه این ترفندهای کوچک در حال حاضر به ارتقای خوبی نسبت به گلکسی اس ۲۳ منجر شده است، و بیشتر برای افرادی که به دنبال ارتقا از این گوشی هستند. گلکسی اس ۲۲. اما آنها دلیل اصلی توجه من به گلکسی S24 نیستند.

Samsung Galaxy S24 دارای رابط کاربری دوربین است

(اعتبار تصویر: آینده | رولاند مور کولیر)

تمام هوشمندهای مجهز به هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۴ اولترا نیز به گلکسی اس ۲۴ می آیند و گلکسی اس ۲۴ پلاس. این یعنی دسترسی به ترجمه زنده و ویژگی های یادداشت برداری، قدرتمند فناوری هوش مصنوعی ویرایش مولد که به کاربران امکان می دهد ترکیب بندی عکس را با مهارت های فتوشاپی صفر تغییر دهند.و همچنین از ویرایش‌های پیشنهادی برای گرفتن عکسی که عجولانه گرفته شده و آن را شایسته اشتراک‌گذاری کنید، بهره مند شوید. حتی مرتب دایره برای جستجو قابلیتی که از قلم S Pen Galaxy S24 Ultra استفاده می کند را می توان در Galaxy S24 نیز استفاده کرد.

به عنوان یک بسته کلی، گلکسی اس ۴ نسبت به نسل قبلی خود دارای تعداد زیادی ارتقاء و مجموعه کاملی از ابزارهای هوشمند مولد هوش مصنوعی است که در واقع می توانند در استفاده روزمره از تلفن مفید باشند و نه داشتن آن. و همه اینها را با قیمت اولیه ۷۹۹ دلار / ۷۹۹ پوند / ۱۳۹۹ دلار استرالیا در اختیار دارد.

این همان قیمت (ارزان تر در استرالیا) با ۷۹۹ دلار / ۷۹۹ پوند / ۱۴۹۹ دلار استرالیا است. آیفون ۱۵که دارای یک دوربین عقب کمتر، صفحه نمایش ۶۰ هرتزی، صفحه نمایش کوچکتر، طراحی کمتر دلپذیر و بدون ابزارهای هوش مصنوعی مولد است.

بنابراین من فکر می‌کنم که گلکسی اس ۲۴ کمی مقرون به صرفه است، به خصوص که در مقایسه با همتای فوق‌العاده‌اش کمبود چندانی ندارد. و اگر بخواهم یکی از گوشی های گلکسی جدید را با پول خودم بخرم، فکر می کنم بیشتر از آنچه انتظار داشتم به سمت گلکسی S24 کشیده می شدم.

ما باید یک بررسی کامل از گوشی انجام دهیم، اما نشانه‌های اولیه امیدوارکننده هستند، و اگر گلکسی اس ۲۴ امتیاز بالایی در گوشی ما کسب نکند، تعجب می‌کنم. بهترین گوشی های اندروید و به طور کلی بهترین گوشی ها لیست ها

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/samsung-galaxy-phones/the-standard-samsung-galaxy-s24-has-really-caught-my-eye-and-it-could-be-a-bargain-too

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *