سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا ممکن است با فیلمبرداری ۴K و ۱۲۰ فریم بر ثانیه عرضه شود که احتمالاً در ۱۷ ژانویه عرضه خواهد شد.

با نزدیک شدن به عرضه سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ، اطلاعات جدیدی درز پیدا کرده است که ویژگی های هیجان انگیز و مشوق های پیش خرید گوشی های هوشمند آینده را روشن می کند. نشت‌ها حاکی از بهبود قابل‌توجه در قابلیت‌های ضبط ویدیو و مزایای جذاب برای کاربران اولیه است.

یکی از ویژگی های برجسته، امکان فیلمبرداری ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه (فریم بر ثانیه) در Galaxy S24 Ultra است، همانطور که توسط افشاکننده Ice Universe در X پیشنهاد شده است. اگرچه این ویژگی در حال حاضر در مرحله آزمایش است، هیچ تضمینی وجود ندارد که آن را انجام دهد. تا انتشار نهایی

اگر اجرا شود، پیشرفت قابل توجهی را نشان می دهد و از محدودیت فعلی در Galaxy S23 Ultra که از ضبط ۴K با حداکثر سرعت ۶۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می کند، فراتر می رود. اگرچه کاملاً پیشگامانه نیست، همانطور که برخی از مارک های دیگر قبلاً این ویژگی را ارائه می دهند، یک مزیت رقابتی به خط تولید پرچمداران سامسونگ اضافه می کند.

علاوه بر بهبود ویدیویی بالقوه، فاش‌های قبلی نشان می‌دهد که گلکسی اس ۲۴ اولترا از لنز تله‌فوتو ۱۰ برابری به لنز ۵ برابری تغییر خواهد کرد که نشان‌دهنده تعهد سامسونگ به اصلاح فناوری دوربین خود است.

در بخش پیش‌سفارش، پستی در Naver مزایای بالقوه را برای خریداران سری Galaxy S24 افشا می‌کند. کاربران اولیه ممکن است بر روی ساعت گلکسی یا Galaxy Buds FE که اخیراً راه اندازی شده است، تخفیف دریافت کنند.

علاوه بر این، شایعه شده است که سامسونگ فضای ذخیره سازی دو برابری را بدون هزینه اضافی ارائه می دهد که با استراتژی خود در نسخه های تاشو قبلی هماهنگ است. در حالی که هنوز امتیازات اضافی تایید نشده است، سامسونگ سابقه ارائه اعتبارات مبادله ای تقویت شده در دوره های پیش خرید را دارد.

سری گلکسی اس ۲۴ موردانتظار برای عرضه در ۱۷ ژانویه در صورت وجود شایعات برنامه ریزی شده است که نویدبخش مجموعه ای از ویژگی ها و مشوق ها برای جذب مصرف کنندگان در بازار رقابتی گوشی های هوشمند است.

(با ورودی های نمایندگی ها)


منبع: https://www.firstpost.com/tech/samsung-galaxy-s24-ultra-may-come-with-4k-120fps-video-recording-likely-to-be-launched-on-january-17-13567052.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *