سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا می‌تواند با ارتقای ضبط ویدیویی بزرگ همراه باشد

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا می‌تواند با ارتقای ضبط ویدیویی بزرگ همراه باشد

بر اساس شایعاتی که تاکنون با آن مواجه شده ایم، به نظر می رسد سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا هنگامی که سامسونگ سری بعدی گوشی‌های پرچمدار خود را عرضه می‌کند، مهم‌ترین ارتقاها را با خود به همراه خواهد داشت – و ظاهراً ضبط‌های ویدئویی را نیز پوشش می‌دهد.

افشاگر معروف جهان یخی (از طریق چک دفترچه یادداشت) اشاره کرده است که مدل Ultra قادر به ضبط فیلم با وضوح ۴K و حداکثر ۱۲۰ فریم در ثانیه (فریم بر ثانیه) خواهد بود. این قابل توجه است – اما مشاور یادآوری می کند که این ویژگی هنوز در حال “تست” است و ممکن است در نهایت گنجانده نشود.

این Samsung Galaxy S23 Ultra که سال گذشته راه اندازی شد، قادر به ضبط ویدیوی ۴K با دوربین پشتی چهار لنز خود است، اما تنها تا ۶۰ فریم در ثانیه. این آیفون ۱۵ پرورا آیفون ۱۵ پرو مکسو گوگل پیکسل ۸ پرو همه از نظر وضوح و نرخ فریم سقف یکسانی دارند.

به عنوان ما بررسی OnePlus 9 Pro و بررسی Sony Xperia 1 V به شما خواهد گفت، این اولین باری نیست که فیلمبرداری ۴K / 120 فریم بر ثانیه روی گوشی هوشمند دیده می شود – اما این چیزی است که در حال حاضر نمی توانید در گوشی های برتر سامسونگ، اپل و گوگل دریافت کنید.

بیشتر ببین

سنسور بهبود یافته

سامسونگ قبلاً برخی از آنها را نشان داده است قابلیت های جدید فیلم برداری برای سنسورهای دوربین آن که انتظار داریم در گلکسی اس ۲۴ اولترا ببینیم، اما این اولین نشانه‌ای است که ما از نوار بالای جدید از نظر کیفیت ویدیو داریم.

در حالی که انتظار نمی رود امتیاز ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی بین گلکسی اس ۲۳ اولترا و گلکسی ۲۴ اولترا تغییر کند، فناوری واقعی حسگر زیربنایی در حال انعام است برای ارتقا، پردازش سریعتر را ممکن می سازد.

اضافه کردن در مقدمه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ پردازنده کوالکام است و می‌توانید ببینید که غرغر اضافی مورد نیاز برای رسیدن به ۴K / 120 فریم بر ثانیه از کجا می‌آید. فقط مطمئن شوید که فضای ذخیره سازی داخلی زیادی برای فایل های ویدئویی به دست آمده باقی مانده است.

باید شاهد ظاهر شدن نسخه Ultra در کنار دو نسخه دیگر باشیم مدل های گلکسی اس ۲۴ سامسونگ اواخر این ماه، با ۱۷ ژانویه به احتمال زیاد روز بزرگ راه اندازی. سایر ارتقاءهایی که ظاهراً در دست تولید هستند عبارتند از بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/samsung-galaxy-phones/the-samsung-galaxy-s24-ultra-could-come-with-a-big-video-recording-upgrade

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *