سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ اولترا می تواند قاتل باشد

فقط مسئله زمان بود، درست است؟ شایعه اینجاست – سامسونگ ممکن است در کنار گلکسی زد فولد ۶ مورد انتظار گلکسی Z Fold 6 “Ultra” روی گلکسی Z Fold 6 کار کند. البته، این خبر درست پس از ما منتشر می شود. اولین رندرهای فرضی را به اشتراک گذاشت از Fold 6 و تا کنون ما چیز دیگری در مورد یک مدل Ultra بالقوه نشنیده ایم.

شایعه از Winfuture و به جزئیات در مورد اینکه Galaxy Z Fold 6 Ultra می تواند چه باشد نمی پردازد. در عوض، آنها کدهای داخلی Fold 6 و Fold 6 Ultra از “Q6” و “Q6A” را ارائه می دهند. مدل «Q6A» ظاهراً Ultra و یکی از نشانه‌های واقعی است که سامسونگ ممکن است روی دو تاشو بزرگ‌تر کار کند.

پس از سال‌ها جداسازی سری گلکسی اس به مدل‌های معمولی، + و اولترا، مطمئناً عجیب نیست که سامسونگ همین کار را برای سری‌های تاشو رده بالاتر خود انجام دهد. سامسونگ همیشه می‌تواند تلاش کند تا تجربه‌ای با کیفیت‌تر با Ultra ایجاد کند، مانند نمایشگرهای بهتر یا رم بیشتر یا پرداخت‌های متفاوت، مانند تیتانیومی که در Galaxy S24 Ultra دیدیم. آن‌ها حتی می‌توانند مانند سری گوشی‌های Ultra، یک قلم S در داخل دستگاه قرار دهند.

همچنین باید تعجب کنید که آیا در عوض به خطی که شامل یک Fold 6 کمی ارزان‌تر است که بین خط Z Flip و Fold فعلی فعلی جای می‌گیرد، تغییر نمی‌کنند. بنابراین شما می توانید یک Z Flip 6 با قیمت ۹۹۹ دلار، یک Fold 6 Ultra با قیمت ۱۷۹۹ دلار و سپس یک Fold 6 معمولی در جایی بین این قیمت ها تهیه کنید. من فقط حدس میزنم

در حال حاضر، این تنها جزئیاتی است که در مورد Galaxy Z Fold 6 Ultra احتمالی داریم. باز هم، این جزئیات شایعه ای در مورد کار سامسونگ بر روی دستگاه و نام رمز “Q6A” است.

همانطور که ما بیشتر یاد می گیریم – با فرض اینکه موارد بیشتری وجود دارد – حتما شما را به روز خواهیم کرد.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/28/samsung-could-deliver-galaxy-fold-6-ultra-model-for-first-time/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *