سامسونگ ۱۲۰۰ دلار از گلکسی زد فولد ۵ تخفیف می دهد و فضای ذخیره سازی را ارتقا می دهد

سامسونگ ۱۲۰۰ دلار از گلکسی زد فولد ۵ تخفیف می دهد و فضای ذخیره سازی را ارتقا می دهد

۱۰ سپتامبر ۲۰۲۳

اشتراک گذاری

سامسونگ ۱۲۰۰ دلار از گلکسی زد فولد ۵ تخفیف می دهد و فضای ذخیره سازی را ارتقا می دهد

وقتی روی پیوندهای خرده فروشان کلیک کنید و کالاها را خریداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. اطلاعات بیشتر.

به نظر می رسد این پس انداز هرگز از سامسونگ در هفته ها (یا ماه ها) پس از عرضه گوشی بزرگ خارج نمی شود. گلکسی زد فولد ۵ جدید آنها چند مورد داشته است تبلیغات واقعا عالی از زمان راه اندازی در ماه جولای، اما امروز یک قرارداد جدید برای شما دارم که به طور بالقوه از همه آنها برتر است. ما به دنبال تخفیف تا ۱۲۰۰ دلار به‌علاوه ارتقای فضای ذخیره‌سازی رایگان هستیم. اوه، و اگر گلکسی واچ ۶ را می خواهید، می توانید آن را با قیمت ۹۹ دلار اضافه کنید.

در اینجا نحوه دریافت آخرین و بهترین معامله Galaxy Z Fold 5 آورده شده است.

تجارت ۱۲۰۰ دلاری: تخفیف بزرگ (مثل همیشه) از طریق معامله در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، سامسونگ بهترین ارزش معاملاتی خود را تا به امروز با حداکثر ۱۲۰۰ دلار به صورت آنی با یک Fold 5 ارائه می دهد.

برای دریافت این قیمت، باید گوشی‌هایی را انتخاب کنید و در حال حاضر گلکسی زد فولد ۴ و آیفون ۱۴ پرو مکس ۱۲۰۰ دلار را به شما خواهند داد. اگر پیگیری من درست باشد، این بزرگترین تخفیف است. با این اوصاف، موارد دیگری نیز برای این معامله ویژه Samsung Discover دارای ارزش‌های افزایش یافته هستند. گلکسی اس ۲۳ اولترا ۱۰۰۰ دلار، Fold 3 یا S22 Ultra با ۸۰۰ دلار تخفیف و حتی پیکسل ۷ پرو نیز ۶۰۰ دلار تخفیف دریافت می کند.

به عنوان یادآوری، این تخفیف معامله فوری است و امروز از قیمت خارج می شود. سامسونگ فقط از شما می خواهد که معامله خود را بعداً ارسال کنید تا تأیید کند که تلفنی را که گفته اید در اختیار دارید. این بهترین برنامه تجارت در تجارت است.

ارتقاء فضای ذخیره سازی رایگانگلکسی زد فولد ۵ با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی شروع می‌شود، اما سامسونگ بار دیگر بدون هیچ هزینه‌ای آن را دو برابر کرده و به ۵۱۲ گیگابایت می‌رساند. این یک پس انداز ۱۲۰ دلاری در کنار تخفیف معامله شما است.

۹۹ دلار WATCH 6 ADD-ON: سامسونگ دوست دارد معاملات بسته‌ای ارائه دهد تا شما را به طور کامل در اکوسیستم خود سرمایه‌گذاری کند و یک بسته عالی با Galaxy Watch 6 است. با افزودن آن به سفارش Fold 5 خود، می‌توانید آن را با ۲۵۰ دلار تخفیف دریافت کنید، بنابراین فقط با ۹۹ دلار. پاداش بسیار عالی تخفیف های دیگری نیز وجود دارد که در حین پرداخت با ۲۳۰ دلار تخفیف برای Tab S9 و ۱۸۰ دلار تخفیف برای Galaxy Buds2 Pro نیز مشاهده خواهید کرد.

اگر همه تخفیف‌ها را اعمال کنید، در بالا کل پس‌انداز است. بله، برای گلکسی زد فولد ۵ با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی ۵۹۹ دلار است. شما در حال صرفه جویی ۱۳۲۰ دلاری در این تاشو جدید هستید که به نوعی دیوانه کننده است.

لینک زیر برای دریافت بهترین قیمت است که همین الان با شما صحبت کردیم.

Samsung Fold 5 Deal Link

  • به روز رسانی ۹/۱۰: به نظر می رسد سامسونگ این معامله را به طور کامل برای همه فعال کرده است. با عرض پوزش از کسانی که در اولین پست ما نتوانستند فوراً آن را دریافت کنند. این معامله برای کسانی که می خواهند تا ۱۲۰۰ دلار از تلفن همراه با مبادله صرفه جویی کنند، به علاوه ارتقاء فضای ذخیره سازی به ۵۱۲ گیگابایت فعال است.

اشتراک گذاری

دسته بندی ها

برچسب ها


منبع: https://www.droid-life.com/2023/09/10/samsung-slaps-1200-off-galaxy-z-fold-5-and-upgrades-storage/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *