سامسونگ ۱۲۲۰ دلار تخفیف برای گلکسی اس ۲۴ اولترا می دهد

گلکسی اس ۲۴ اولتراتلفنی که از زمانی که نظرم را به پایان رساندم به عنوان روزانه استفاده می کردم (اینجا را بخوانید) در وب سایت سامسونگ به فروش می رسد. اگر قبلاً نمی دانستید، همین است سامسونگ را کشف کنید هفته، بنابراین برای هر کسی که در بازار محصولات سامسونگ، از تلفن‌ها گرفته تا تلویزیون‌ها، این هفته برای انجام این کار است.

به عنوان مثال این معامله Galaxy S24 Ultra را در نظر بگیرید. در حال حاضر، به لطف ترکیبی از تبلیغات شرکت مخابراتی و افزایش ارزش مبادله، می توانید جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ را تا ۸۶ درصد تخفیف (و دو برابر فضای ذخیره سازی رایگان!) دریافت کنید. به طور خاص، در صورت خرید از طریق T-Mobile یا AT&T از طریق وب سایت سامسونگ، هنگام معامله در یک دستگاه انتخابی و ثبت نام برای یک طرح، می توانید تا ۱۲۲۰ دلار در تلفن صرفه جویی کنید. از طریق اعتبار صورتحساب، مجموع شما برای دستگاه زیر ۳۰۰ دلار برای مدل ۵۱۲ گیگابایتی خواهد بود. برای این گوشی، این خیلی خوب است.

اگر قفل آنلاک بیشتر به سبک شماست، سامسونگ شما را نیز در آنجا دارد. برای مدل های غیر حامل، اگر معامله خوبی داشته باشید، همچنان می توانید تا ۷۵۰ دلار تخفیف دریافت کنید. به این ترتیب مجموع شما به ۵۴۹ دلار می رسد که هنوز به طور قابل توجهی بهتر از قیمت اولیه معمولی ۱۲۹۹ دلاری است.

زمان برای ارتقاء؟ لینک زیر را دنبال کنید.

لینک سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/04/deal-galaxy-s24-ultra-for-299-seems-pretty-good/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *