سامسونگ ۳۰۰ دلار تخفیف برای گلکسی S23 Ultra با هر گوشی قدیمی دارد

برنامه CRN یا Certified Re-Newed سامسونگ نقطه‌ای در فروشگاه آن‌ها است که می‌توانید گوشی‌های پرچمدار سال گذشته را با تخفیف بزرگ خریداری کنید، زیرا بدانید قبلاً از آنها استفاده می‌شد. البته صحبت از بازسازی شده است، اما سامسونگ می‌گوید که این دستگاه‌ها را از طریق بازرسی‌های «گسترده» به وضعیت «شبیه جدید» تبدیل می‌کند و در عین حال ضمانت‌نامه نیز اضافه می‌کند. همه چیز رسمی تر به نظر می رسد، زیرا می دانید که این توسط سامسونگ اجرا می شود.

امروز، به عنوان بخشی از روز زمین، سامسونگ راه اندازی می کند سری گلکسی S23 در این برنامه تأیید شده مجدداً جدید، بنابراین می توانید گلکسی S23 Ultra یا S23/S23+ را با قیمتی کمتر از آنچه که با آن راه اندازی شد، تهیه کنید. و برای جذاب‌تر کردن عرضه، اگر اساساً با هر تلفنی معامله کنید، قیمت‌ها را ۳۰۰ دلار کاهش داده‌اند.

فروشگاه Certified Re-Newed دستگاه های سامسونگ را ارائه می دهد یک بازرسی ۱۴۷ امتیازی، مجهز به ۱ سال گارانتی و دارای باتری نو. آنها همچنین قیمت ها را پایین تر شروع می کنند، بنابراین می توانید یک Galaxy S23 Ultra را با قیمت ۹۱۹ دلار تهیه کنید که از قیمت اصلی آن ۱۱۹۹ دلار کمتر است. قیمت Galaxy S23+ اکنون از ۷۶۹ دلار شروع می شود و S23 معمولی با قیمت ۶۶۹ دلار عرضه می شود.

این تخفیف ۳۰۰ دلاری خیلی خوب است: در مورد آن تخفیف مبادله ای، سامسونگ در حال انجام یک راه اندازی ویژه است که ۳۰۰ دلار از قیمت های S23 کاهش می دهد. من فهرست دستگاه‌های واجد شرایط را بررسی کردم و متوجه شدم تلفن‌هایی به قدمت گلکسی اس ۷ (از سال ۲۰۱۶) ۳۰۰ دلار دریافت می‌کنند. سامسونگ حتی گوشی های فوق ارزان سری A خود را نیز می گیرد. یک گوگل پیکسل اصلی ۳۰۰ دلار ارزش دارد. بهش فکر کن.

با تخفیف ۳۰۰ دلاری، گلکسی اس ۲۳ اولترا را به ۶۱۹ دلار، اس ۲۳ پلاس را به ۴۶۹ دلار و اس ۲۳ را به ۳۶۹ دلار می‌بینیم. بد نیست، حتی برای یک دستگاه تجدید شده، درست است؟

لینک سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/22/samsung-galaxy-s23-certified-renewed-program-300-off-instantly/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *