سام آلتمن از سمت مدیر عامل OpenAI برکنار شد. در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون می دانیم.

سام آلتمن از سمت خود به عنوان مدیر عامل OpenAI برکنار شد.

روز جمعه هیئت مدیره اعلام کرد تصمیم در وب سایت OpenAI. میرا موراتی، مدیر ارشد فناوری، در حالی که هیئت مدیره جانشین دائمی پیدا کند، به عنوان مدیرعامل موقت وارد کار خواهد شد.

چرا سم آلتمن اخراج شد؟

تصمیم هیئت مدیره پس از یک “فرایند بررسی مشورتی” گرفته شد که نشان داد آلتمن “به طور مداوم در ارتباطات خود با هیئت مدیره صادق نبوده و مانع از توانایی او در انجام مسئولیت هایش می شود.” مشخصات سحابی ادعایی آلتمن روشن نیست.

آلتمن بر موفقیت هواشناسی ChatGPT نظارت داشته است. این یکی از سریع‌ترین پلتفرم‌های در حال رشد در تمام دوران و پیشگام در هوش مصنوعی مولد برای مصرف‌کننده است. آلتمن در مقام مدیرعاملی در مقابل کنگره شهادت داد، خواستار تنظیم هوش مصنوعی است. با این حال، در آن زمان، برخی این حرکت را یک تلقی کردند خود خدمتی استراتژی برای پیشبرد دستور کار OpenAI.

هفته گذشته، ChatGPT تجربه یک قطعی عمده که سکو را برای چند ساعت خاموش کرد. آلتمن در ابتدا گفت که این به دلیل افزایش تقاضا پس از استقرار ویژگی های جدید است. با این حال، OpenAI بعداً گزارش داد که این قطعی بوده است به دلیل حمله DDoS.

هیئت مدیره، که بر OpenAI (یک غیرانتفاعی ۵۰۱(c)(3)) متشکل از دانشمند ارشد OpenAI، ایلیا سوتسکور، و همچنین مدیر عامل Quora، آدام دی آنجلو، کارآفرین فناوری تاشا مک کاولی، و هلن مرکز امنیت و فناوری های نوظهور جورج تاون است. تونر.

در این اطلاعیه آمده است که گرگ براکمن، یکی از بنیانگذاران و رئیس OpenAI، به عنوان بخشی از این انتقال از سمت رئیس هیئت مدیره کناره گیری خواهد کرد.

این داستان در حال توسعه است …

موضوعات
ChatGPT
OpenAI


منبع: https://mashable.com/article/sam-altman-fired-openai-ceo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *