سام بارلو، طراح جاودانگی، در حال کار بر روی یک فیلم ترسناک بقای سوم شخص است

سم بارلو – سازنده ماجراهای تحقیقاتی FMV Immortality، Telling Lies و Her Story – اعلام کرده است که در حال کار بر روی دو عنوان ترسناک جدید، از جمله یک ترسناک بقای سوم شخص است که گفته می شود برای طرفداران مدرسه قدیمی بارلو “که Silent Hill را بازی می کرد: خاطرات از هم پاشیده به آن روزها.

لیست دو پروژه بعدی بارلو که قرار است در استودیوی Half-Mermaid او توسعه یابد، ابتدا در Steam منتشر شد. با این حال، همانطور که در مورد اولین بازی جاودانگیهر دو صفحه به شدت ویرایش شده‌اند و فقط متن‌های خوانا و چند ویدیو با حال و هوای بی‌نظیر ارائه می‌دهند.

اولین، پروژه C وجود دارد، با آیه ای از کتاب مقدس از قرنتیان کنایه می شود: “در حال حاضر ما از شیشه ای تاریک می بینیم؛ اما آنگاه رو در رو: اکنون تا حدی می دانم؛ اما پس از آن می دانم همانطور که شناخته شده ام.” بین کلمات ویرایش شده بعدی، می‌توانیم ببینیم که یک «سینمای جدید» خواهد بود. چیزی امیدوار کننده چیزی برای “اولین بار” در یک بازی. توضیحات قابل مشاهده باقیمانده می‌خواند: «تعطیه با… کالیدوسکوپیک… آینده»، پس شما بروید.

جاودانگی، فیلم ترسناک هالیوودی تحسین شده بارلو، امروز روی PS5 عرضه می شود.در یوتیوب تماشا کنید

با توجه به پروژه دی، این “وحشت بقا” کلمات “۱۹۸۳”، “پرستار”، “در”، “مواظب باش”، و “کابوس” را به ما می دهد. و اگر این برای وسوسه کردن کافی نباشد، می‌گیریم: “یک چیز بد… برخی درها… برخی درها… خانه؟”. فراتر از آن، تعداد کمی از تصاویر انتزاعی در هر دو بازی گنجانده شده است – و آیا موتیف چشم تکرارشونده ممکن است به ارتباط بین این دو اشاره کند؟

خوشبختانه، بارلو آن را به همین سادگی رها نکرد. مدت کوتاهی پس از اینکه Project C و D اولین بازی مبهم خود را در Steam انجام دادند، او با Kinda Funny Games صحبت کرد، در مورد هر یک کمی بیشتر نشان می دهد. به گفته بارلو، پروژه C (به عنوان رونویسی شده توسط VGC) “در سنت جاودانگی، بر اساس برخی از آن فناوری است، اما در مسیر جالبی حرکت می کند”. این یک فیلم ترسناک علمی-تخیلی با یک “فرض بسیار جالب” است و ویژگی هایی دارد که ممکن است “پخت ترین مکانیکی باشد که ما در این نوع فضای غیرخطی پیدا کرده ایم، این یک جعبه پازل کوچک جالب است”.


سام بارلو، طراح جاودانگی، در حال کار بر روی یک فیلم ترسناک بقای سوم شخص است
تصاویر معمایی تر، این بار برای پروژه D. Barlow | اعتبار تصویر: سم بارلو/نیمه پری دریایی

در همین حال، پروژه D “برای طرفداران مدرسه قدیمی من است که Silent Hill: Shattered Memories را در آن روز بازی می کردند”. این بازی به عنوان یک بازی ترسناک بقا سوم شخص توصیف شده است، “اما مانند آن، آن را بگیرید و سپس تصور کنید که اگر تیم Immortality با یک بازی ترسناک بقا سوم شخص ترکیب شود، چه اتفاقی می افتد.” Shattered Memories، اگر آشنا نیستید، در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. تجسم مجدد سایلنت هیل اصلی به شکلی بزرگ; این یک جواهر نادیده گرفته شده بود و آخرین نسخه طراح اصلی بارلو در استودیوی توسعه دهنده Climax قبل از رفتن به تنهایی برای کار بر روی داستان او خواهد بود.

بارلو هیچ سرنخی در مورد اینکه چه زمانی ممکن است در مورد پروژه C و پروژه D با جزئیات بیشتر بشنویم ارائه نکرده است، اما طول کشید. تقریبا دو سال برای اینکه جاودانگی به دنبال انتشار اولیه‌اش، یک افشای مناسب به دست آورد – که نشان می‌دهد ممکن است کمی منتظر باشیم.

اخبار از آخرین پروژه های بارلو در کنار انتشار PS5 از فیلم «جاودانگی» ترسناک هالیوودی ۲۰۲۲، که کریس تاپسل از یوروگیمر آن را «معمای حماسی خودارجاعی و سینما» و «معمای پیچیده و مبتکرانه» در آثار خود نامید. بررسی پیشنهادی.


منبع: https://www.eurogamer.net/immortality-developer-sam-barlow-is-working-on-a-third-person-survival-horror?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *