سام بنکمن-فرید در آخرین لحظه تصمیم گرفت که نمی‌خواهد در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سخنرانی کند و سازمان‌دهندگان را درگیر کرد.

نمای نزدیک از Sam Bankman-Fried.

به گفته زندگینامه نویس خود، سم بنکمن-فرید اغلب جلسات را لغو می کرد.

ادواردو مونوز/ رویترز



  • قرار بود سم بنکمن-فرید در رویداد شاخص WEF در داووس سخنرانی کند.
  • با این حال، بر اساس بیوگرافی مایکل لوئیس در مورد بنیانگذار FTX، او تصمیم گرفت شب قبل از رویداد حاضر نشود.
  • لوئیس نوشت SBF از مردم لغو می‌کند “زیرا او مقداری ریاضی در ذهنش انجام داده بود که ثابت کرد شما ارزش وقت گذاشتن را ندارید.”
تبلیغات

تبلیغات

قرار بود سم بنکمن-فرید در نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد در داووس سخنرانی کند – اما طبق بیوگرافی مایکل لوئیس در مورد مدیر عامل سابق FTX، تصمیم گرفت در آخرین لحظه از آن خارج شود.

یک برنامه آنلاین برای بانکمن-فرید نشان داده شده به عنوان سخنران در رویدادی در داووس. سخنگوی مجمع جهانی اقتصاد روز پنجشنبه به اینسایدر گفت این رویداد در حاشیه نشست رسمی سران بود.

لوئیس برنامه آشفته و آشفته بانکمن-فرید را توصیف کرد – که اغلب تغییر می کرد زیرا او تصمیم می گرفت در جلساتی که با آنها موافقت کرده بود حاضر نشود.

لوئیس در کتاب خود می نویسد: «مدیرعامل با این تصور اشتباه که سام با خرید شرکت هایشان موافقت کرده است، به باهاما پرواز کرده بودند.

تبلیغات

تبلیغات

او افزود: «مجمع جهانی اقتصاد مجبور شد پس از تصمیم سام، شب قبل از اینکه او یک سخنرانی بزرگ در داووس ایراد کند، یک صحنه را پر کند و مصاحبه های رسانه ای را لغو کند، نه این.

با این حال، سخنگوی مجمع جهانی اقتصاد به اینسایدر گفت که بنکمن-فرید در جلسه ای چند روز قبل از مراسم رسمی جایگزین شد، “که در چنین نشست های سطح بالا غیرمعمول نیست.”

نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد، رویداد شاخص این سازمان است که در پایان هر ماه ژانویه در داووس، سوئیس برگزار می شود. رهبران سیاسی، مدیران عامل و شخصیت های برجسته در سایر زمینه ها به طور معمول در این رویداد شرکت می کنند.

این فقط نمایش او در داووس نیست، بانکمن-فرید همچنین یک رویداد برجسته مجله تایم را کنار گذاشت.

تبلیغات

تبلیغات

«سام نتوانسته بود برای سخنرانی به دبی پرواز کند زمان مهمانی مجله برای ۱۰۰ فرد با نفوذ جهان، حتی پس از اینکه تایم نام او را در لیست خود قرار داد و در چاپ او را چاپلوسی کرد.” لوئیس نوشت. ۱۰۰ نفر از تاثیرگذارترین افراد لیست در سال ۲۰۲۲

اما، به گفته لوئیس، بانکمن-فرید زمانی که از مردم انصراف داد شخصی نبود.

او نوشت: “اگر او شما را ایستادگی کرد، هرگز از روی هوس یا نتیجه بی فکری نبود. به این دلیل بود که او مقداری ریاضی در ذهن خود انجام داده بود که ثابت کرد شما ارزش وقت گذاشتن را ندارید.”

کتاب لوئیس، “Going Infinite: ظهور و سقوط یک سرمایه دار جدید،روز سه شنبه – همان روز – آزاد شد محاکمه کلاهبرداری جنایی بانکمن-فرید آغاز شده.

تبلیغات

تبلیغات

Bankman-Fried با هفت اتهام از جمله کلاهبرداری و توطئه مربوط به سقوط FTX روبرو است. او اعتراف به بی گناهی کرده است.

مارک کوهن، وکیل مدافع بانکمن-فرید، در بیانیه افتتاحیه خود در روز چهارشنبه، او را به عنوان “نادان ریاضی«کسی که مدیریت ریسک را در نظر نگرفت.

صرافی کریپتو FTX – که ارزش داشت ۳۲ میلیارد دلار در اوایل سال ۲۰۲۲ – برای فصل ۱۱ ورشکستگی در ۱۱ نوامبر همان سال پس از یک هفته بحران نقدینگی.

یکی از نمایندگان Bankman-Fried از اظهار نظر به اینسایدر خودداری کرد.

تبلیغات

تبلیغات

مجله تایم فوراً به درخواست‌هایی برای نظرات ارسال شده خارج از ساعات کاری عادی پاسخ نداد.

۵ اکتبر، ۴٫۵۱ صبح به وقت شرقی: این گزارش با نظرات مجمع جهانی اقتصاد به روز شده است.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

سام بنکمن-فرید
ftx
رمزنگاری

تبلیغات

نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/sam-bankman-fried-sbf-cancel-davos-world-economic-forum-speech-2023-10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *