سایت بازی طرفداران پوکمون تقریباً پس از یک دهه پس از اطلاعیه حذف بسته می شود

یک وب‌سایت قدیمی برای طرفداران بازی‌های پوکمون پس از دریافت اخطار حذف DMCA بسته شد.

Relic Castle مخزن و انجمنی برای سازندگان و بازیکنان بازی‌های طرفداران پوکمون بود و طی تقریباً ۱۰ سال بیش از ۲۰۰۰۰ عضو داشت. در یک بیانیه وب‌سایت Relic Castle که در X پست شد، فاش کرد که یک اخطار حذف به آن ارائه شده است که اکنون از آن پیروی کرده است.

پیمایش به وب سایت قلعه عتیقه اکنون نشان می دهد که وب سایت از تمام منابع خود به غیر از بیانیه صفحه اصلی محروم شده است.

پخش خبری: نینتندو برای فیلم Super Mario Bros. 2 به کجا می رود؟در یوتیوب تماشا کنید

در این بیانیه آمده است: «با دلی سنگین اعلام می‌کنم که وب‌سایت Relic Castle به دنبال اعلامیه حذف DMCA حذف شده است. در ادامه می‌گوید: «قلعه Relic همیشه یک جامعه غیرانتفاعی، بدون آگهی و فشرده بوده است».

در یک پرسش متداول به اشتراک گذاشته شده در reddit و Discord، Relic Castle از اعضا خواست که با The Pokémon Company International تماس نگیرند. “این یک شخص ثالث بود که توسط آن مجاز است [The Pokémon Company International] برای ارائه DMCA و به نظر برای ما مشروع است.» همچنین نشان داد که اخطار DMCA برای کل سایت است، نه یک بازی منفرد، به دلیل استفاده از «کپی‌های غیرمجاز از مطالب دارای حق چاپ».

یک مدیر سایت در Discord فاش کرد که Relic Castle یک نسخه پشتیبان از وب سایت را قبل از حذف آن دانلود کرد و گفت که هیچ چیزی از سایت “واقعا گم نشده است”.

شرکت پوکمون به طور فزاینده‌ای در حال جستجوی هر ماده‌ای با استفاده از پوکمون بوده است، از جمله حالت‌هایی برای بازی‌های غیر پوکمون. در ژانویه، YouTuber ToastedShoes یک مد پوکمون برای موفقیت “پوکمون با اسلحه”. Palworld، که یک روز بعد توسط نینتندو از اینترنت پاک شد. دیروز یک ویدیوی هفت ساله یوتیوب که شامل یک مد پوکمون برای بازی Call of Duty: Zombies توسط The Pokémon Company حذف شد.

اوایل این ماه، یک وکیل سابق پوکمون استراتژی شرکت را برای یافتن پروژه های طرفداران برای از بین بردن فاش کرد – به دنبال پوشش رسانه ای باشید.


منبع: https://www.eurogamer.net/pokemon-fan-game-site-shuts-down-after-nearly-a-decade-following-takedown-notice?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *