سایت های خود را با بررسی سازگاری ما به راحتی اجرا کنید

پچ سپتامبر برای Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5 وارد شدپچ سپتامبر برای Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5 وارد شد

وردپرس با حدود ۶۰ هزار افزونه رایگان و بیش از ۲۰ هزار موضوع، یکی از انعطاف پذیرترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان است. اما داشتن یک انتخاب گسترده یک نقطه ضعف دارد: افزونه‌های ناسازگار می‌توانند باعث از کار افتادن یا کاهش سرعت وب‌سایت‌ها شوند. این جایی است که آخرین توسعه ما وارد می شود: بررسی سازگاری وردپرس.

این ابزار که برای همه مشتریان میزبان وردپرس مدیریت شده ما در دسترس است، یک متحد ارزشمند برای صاحبان وب سایت و توسعه دهندگان به طور یکسان است. این برنامه مشکلات سازگاری بین نسخه‌ها، افزونه‌ها و تم‌های PHP و WordPress را شناسایی و برطرف می‌کند.

این بدان معنی است که شما همیشه می دانید که همه چیز در وب سایت شما به خوبی کار می کند و بازدیدکنندگان شما بهترین تجربه ممکن را دریافت می کنند.

نظارت مستمر بر محیط وردپرس شما

نرم افزار وردپرس برای رفع اشکالات، آسیب پذیری ها، بهبود عملکرد یا افزودن ویژگی های جدید به طور مداوم به روز می شود. اما نسخه جدید PHP، هسته وردپرس، تم یا افزونه ممکن است با سایر نرم افزارهایی که استفاده می کنید ناسازگار باشد.

همچنین، برخی از افزونه ها ممکن است با یکدیگر تداخل داشته باشند. یک مشکل رایج استفاده همزمان از چندین پلاگین یا تم برای یک هدف است که منجر به تضاد می شود.

اگر مشکلات سازگاری را به موقع متوجه نشدید، وب سایت شما می تواند کند شود یا حتی بدتر از آن خراب شود. اینجاست که بررسی کننده سازگاری وردپرس وارد عمل می شود.

این چیزی است که به طور خودکار بررسی می کند:

  • سازگاری پی اچ پی و وردپرس این ابزار تضمین می کند که نسخه PHP وب سایت شما با نسخه وردپرس آن سازگار است و بالعکس.
  • پلاگین ها و تم ها بررسی‌کننده سازگاری ما افزونه‌ها و مضامینی را که ممکن است در تضاد هستند شناسایی و پرچم‌گذاری کند. علاوه بر این، اگر بخواهید افزونه‌ای را از hPanel فعال کنید که ممکن است باعث تداخل شود، جستجوگر به شما هشدار می‌دهد.
  • سازگاری قبل از نصب ابزار ما بررسی‌های سازگاری قبل از نصب را انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که افزونه‌های پیشنهادی hPanel با الزامات نسخه وردپرس و PHP مطابقت دارند و عملکرد وب‌سایت شما را مختل نمی‌کنند.

هنگامی که Compatibility Checker مشکلی را تشخیص داد، از طریق hPanel به شما اطلاع می دهد. همچنین پیشنهاداتی برای رفع سریع آن دریافت خواهید کرد.

یاد بگیرید که چگونه نسخه PHP یک وب سایت را تغییر دهید و چرا آن مهم است.

ارزش بیشتر با قیمتی بی نظیر

جستجوگر سازگاری وردپرس منبع ارزشمند دیگری برای میلیون‌ها صاحب وب‌سایت و توسعه‌دهندگان در بستر میزبانی مدیریت وردپرس ما است.

این ابزار همراه با ابزار دیگر ما، عیب‌یابی هوش مصنوعی وردپرس، کار می‌کند. جستجوگر پیش از هر اتفاقی مشکلات احتمالی ناسازگاری را بررسی می کند و عیب یاب خطاهای واقعی وب سایت را شناسایی و برطرف می کند.

برخی از ویژگی های دیگر را که به کیفیت، قابلیت اطمینان و سرعت وب سایت های وردپرسی شما کمک می کند، بررسی کنید:

اگر آماده راه اندازی وب سایت خود با هاستینگر هستید، میزبان سالانه مدیریت وردپرس را انتخاب کنید از ۲٫۹۹ دلار در ماه شروع می شودادعای شما دامنه رایگان، وردپرس را با یک کلیک نصب کنیدو سایت خود را در کمترین زمان راه اندازی کنید. یا همه وب سایت های خود را مهاجرت کنید به ما، به صورت خودکار و رایگان.

اگر به کمک نیاز دارید، ما تیم موفقیت مشتری ۲۴ ساعته خوشحال است که به شما کمک می کند و مطمئن می شود که می توانید بدون وقفه های غیرضروری بر رشد حضور آنلاین خود تمرکز کنید.

نحوه تماشای رویداد “سریع ترسناک” اپل در ۳۰ اکتبر (یا ۳۱، بسته به جایی که هستید)نحوه تماشای رویداد “سریع ترسناک” اپل در ۳۰ اکتبر (یا ۳۱، بسته به جایی که هستید)

Gediminas یک متخصص ارتباطات است که علاقه زیادی به فناوری ها و امکانات آنها دارد. مسئولیت اصلی او کمک به مردم برای درک محصولات هاستینگر و ویژگی های آنها است. او دوست دارد اوقات فراغت خود را با حمام کردن در جکوزی، کباب کردن، بازی پوکر، ماهیگیری و فعالیت های دیگر بگذراند.


منبع: https://www.hostinger.com/blog/wordpress-compatibility-checker

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *