ستاره متال گیر سالید Solid Snake در کنار جعبه علامت تجاری خود به Fortnite می آید

ستاره متال گیر سالید Solid Snake در کنار جعبه علامت تجاری خود به Fortnite می آید

متال گیر جامد طرفداران، وقت آن است پوست مار جامد بالاخره از شر آن آزاد شد فورتنایت برزخ پاداش تلاش، و اکنون برای کسانی که گذرگاه نبرد بیگ بنگ این فصل را خریداری کرده اند، قابل باز شدن است.

ما می‌دانستیم که Snake از ابتدای فصل پنجم به بازی سلطنتی اپیک گیمز ملحق می‌شود، اما دارندگان Battle Pass می‌توانند در نهایت یک سری ماموریت‌ها را انجام دهند تا لباس را به قفسه‌های خود اضافه کنند. این موارد در آخرین مورد به طور کامل شرح داده شده است فورتنایت پست خبریاما آنها شامل پنهان شدن در جعبه های مقوایی برای مدت زمان معین، شکستن دوربین های امنیتی یا برجک ها و استفاده از نقاط مخفی می شوند.

کسی گفت جعبه های مقوایی؟ بله، همزمان با انتشار Snake، فورتنایت جزیره بتل رویال مملو از جعبه‌های امضایی است که روی آن «پرتقال» نقش بسته است. چرخ دنده ی فلزی سریال ها موظف به تشخیص هستند. بازیکنان می توانند از آنها به عنوان مخفیگاه استفاده کنند و حتی برای یک رویکرد مخفیانه برای مبارزه در آنها حرکت کنند.

همچنین EMP Stealth Camo در دسترس است، آیتمی که به کاربر اجازه می دهد برای مدت کوتاهی تقریبا نامرئی شود. کاربرد نامحدودی دارد اما همچنان در معرض یک دوره خنک شدن است، بنابراین بازیکنان نمی توانند به طور دائم نامرئی بمانند. در حین استفاده نمی‌توانید به بازیکنان دیگر حمله کنید، اما وقتی غیرفعال است، یک افکت EMP برای متوقف کردن وسایل نقلیه در مسیر خود و آسیب رساندن به سپر بازیکنان دشمن آزاد می‌شود.

جای دیگر در فورتنایتآخرین به‌روزرسانی، نسخه ۲۸٫۱۰، پرتاب موشک Anvil مخفی شده است، و سبک‌های Super Level برای پوسته‌های Battle Pass این فصل نیز در دسترس هستند، به این معنی که افرادی که سطح ۱۵۰ را پشت سر می‌گذارند می‌توانند نسخه‌های جایگزین براق اسکار، نیشا را به دست آورند. ، امید، والریا و مونتاگ.

همچنین شایان ذکر است که چندین تغییر تعادل و رفع اشکال انجام شده است، از جمله یکی برای یک باگ بزرگ که گاهی اوقات می‌تواند منجر به حذف تصادفی بازیکنان هنگام پرسه زدن در کنار صخره در Snooty Steppes شود. به جرات می توان گفت که اکنون باید بتوانید با خیال راحت به شادی بپردازید (بازیکنان دشمن به کنار).

برای بازی‌های بیشتری مانند Fortnite، حتماً فهرست‌های ما را بررسی کنید بهترین بازی های بتل رویالبه همان خوبی بهترین بازی های رایگان.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/metal-gear-solid-star-solid-snake-comes-to-fortnite-alongside-his-trademark-box

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *