ست ۷ تکه ظروف چدنی را با ۱۷۰ دلار تخفیف تهیه کنید

TL;DR: از ۲۸ اکتبر، می توانید یک سرویس ظروف ۷ تکه چدنی لعابی باسک (در رنگ های آبی، قرمز یا سفید) به جای ۳۴۹٫۹۹ دلار فقط ۱۷۹٫۹۷ دلار – که ۴۸ درصد پس انداز است.


آیا آشپزخانه شما برای هجوم تعطیلات آماده است؟ از تهیه پیش غذا گرفته تا آوردن به مهمانی های شام و تهیه یک شام کامل روز شکرگزاری، وقت آن است که به این فکر کنید که آیا ظروف آشپزی شما به اندازه کافی خوب است یا خیر.

خوشبختانه، شما در حال حاضر می توانید نمره a مجموعه ظروف چدنی باسکی برای فروش قبل از تعطیلات بین آبی، سفید یا قرمز را انتخاب کنید و این ست هفت تکه همه کاره را با ۱۷۰ دلار تخفیف و فقط ۱۷۹٫۹۷ دلار – که بهترین قیمت آنلاین است – تا ۳۱ اکتبر وارد آشپزخانه خود کنید.

اگر تعویض ظروف خود را به تعویق انداخته اید، این فروش ست هفت تکه ظروف چدنی لعابی شده باسکی می تواند نشانه ای از این باشد که زمان تعویض رسمی آن فرا رسیده است. ظروف آشپزی با ماندگاری و کیفیت بالا. این قطعات به لطف ترکیب چدنی خود، حفظ و توزیع حرارت عالی را برای پخت سریع و یکنواخت ارائه می دهند. و همه آنها از نظر زیبایی به اندازه کافی دلپذیر هستند تا به راحتی از اجاق گاز به میز بروید.

این قطعات همه کاره – یک تابه، قابلمه و دو اجاق هلندی – را می توان در فر یا روی اجاق گاز تا دمای ۵۰۰ درجه فارنهایت استفاده کرد. و می توانید خیالتان راحت باشد و بدانید که همگی بادوام، مقاوم در برابر خراش و خراش است، و نچسب است – بنابراین تمیز کردن کار آسانی است. دستگیره های بزرگ کنترل بیشتری را ارائه می دهند، بنابراین شما در آشپزخانه حرفه ای به نظر خواهید رسید.

را به خانه بیاورید سرویس ظروف ۷ تکه چدنی لعابی باسک قبل از تعطیلات، تا ۳۱ اکتبر ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر PT، با قیمت ۱۷۹٫۹۷ دلار (حدود ۳۴۹ دلار) در رنگ‌های آبی، سفید یا قرمز، بدون نیاز به کد کوپن، موجود است.

قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
آشپزخانه

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/deals/oct-28-basque-cast-iron-cookware-set

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *