سرورهای دعانویس رئیس Helldivers 2 چند روز آینده زنده می مانند

Helldivers 2 کارگردان Johan Pilestedt امیدوار است که آخر هفته دوم بازی بسیار روان‌تر از هفته اول باشد.

در یک موضوع ارسال شده در ایکسPilestedt تغییراتی را که استودیوی بازیسازی Arrowhead پس از عرضه Helldivers 2 با موفقیت بزرگ در ۸ فوریه برای رایانه های شخصی و پلی استیشن ۵ انجام داده است، بازتاب داد.

او گفت: “من از موفقیت کاملا خسته شده ام، اما “بسیار بسیار خوشحالم.”

Helldivers 2 – Report for Duty Trailerدر یوتیوب تماشا کنید

با نزدیک شدن به آخر هفته، Pilestedt گفت که با ورود بازیکنان بیشتری همه چیز به خوبی پیش می رود، اگرچه او اعتراف کرد که «از منظر فنی» از آن می ترسد. آخر هفته گذشته، بسیاری از مانیتورینگ‌ها برای سیستم‌های بازی «به رنگ قرمز روشن «نه خوب» بودند. اکنون، انگشتان دست و پاهای او از هم عبور کرده است که هشدارهای نظارتی با رنگ سبز پر جنب و جوش «OK» باقی می‌مانند.

این آخرین پچ Helldivers 2 اوایل امروز عرضه شد و شامل بهینه سازی سرور و بهبود هماهنگی، احتمالاً با پیش بینی ترافیک بیشتر بود.

Helldivers 2 از زمان انتشار خود ثابت کرده است که بسیار محبوب است. در حال حاضر است بزرگترین راه اندازی استیم پلی استیشن تا کنونو Arrowhead در حال استخدام است توسعه دهندگان بیشتری را استخدام کند تا بتواند برنامه های محتوایی پس از عرضه بازی را «تسریع و تقویت کند».

محبوبیت آن نیز به ویژه باعث مشکلات بازی شده است مشکلات سرور و پیشرفت. در اوایل این هفته، Arrowhead از بازیکنان به دلیل مشکلاتی که با آن مواجه بودند عذرخواهی کرد و اضافه کرد که برای توسعه دهندگان “مهم” است تا کمی بخوابند به منظور درست کردن کارها

Helldivers 2 ممکن است بر روی Xbox منتشر نشده باشد، اما هنوز هم برای مایکروسافت محل بحث است. به دنبال به روز رسانی کسب و کار دیروز، که تایید شد که چهار انحصاری Xbox به چند پلتفرم عرضه خواهند شد در اواخر امسال، فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، گفت که «دقیقاً مطمئن نیست که به چه کسی در صنعت کمک می‌کند» Helldivers 2 روی Xbox نیست.


منبع: https://www.eurogamer.net/helldivers-2-boss-praying-servers-survive-next-few-days?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *