سرورهای Apple TestFlight از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ به بیرون درز کرد که حاوی ترابایت داده است.

داده‌های خراش‌شده از سرورهای سرویس TestFlight اپل در حدود سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ فاش شده‌اند و به ده‌ها هزار برنامه و بازی iOS دسترسی دارند.

این نشت به دلیل اندازه بسیار زیاد و ظاهراً به عنوان اشاره ای به آن، “teraleak” نامیده شده است. Nintendo “Gigales” از سال ۲۰۲۰ که شامل نمونه های اولیه Star Fox 2 و Yoshi’s Island، برش محتوایی از The Legend of Zelda: Ocarina of Time و Majora’s Maskو بیشتر.

TestFlight سرویسی برای توسعه دهندگان است تا برنامه های iOS را برای آزمایش منتشر کنند. فایل‌های روی سرورهای اپل از طریق Wayback Machine بایگانی شده و سپس به‌طور ناشناس در X (به نام توییتر) به اشتراک گذاشته شدند. با وارد کردن “TestFlight leak” در موتور جستجوی انتخابی شما، پیوندهای بایگانی را می توان به راحتی پیدا کرد.

اخبار: نظرات ما در مورد تریلر GTA 6.در یوتیوب تماشا کنید

فاش شده حاوی فایل‌هایی برای نمونه‌های اولیه و نسخه‌های بتا برنامه‌ها و بازی‌هایی است که از طریق TestFlight منتشر شده‌اند و شامل چندین بازی منتشر نشده Angry Birds می‌شود. با ادامه جستجوی افراد در میان داده ها، احتمالاً اطلاعات بیشتری در مورد بازی های منتشر نشده یافت می شود.

همچنین این امیدواری وجود دارد که مردم برنامه‌هایی را بیابند که اکنون از فهرست اپ استور حذف شده‌اند و دیگر نمی‌توان آنها را از طریق پلتفرم توزیع اپل دانلود کرد، که به شما کمک می‌کند. تلاش برای حفظ بازی.

Angry Birds توسعه دهنده Rovio Angry Birds را حذف کرد از فروشگاه Google Play در فوریه ۲۰۲۳ به دلیل “تأثیر” تجاری آن بر سایر بازی های موبایل Rovio. در اپ استور با نام Red’s First Flight باقی می ماند، اما می توان حذف کرد از ویترین فروشگاه بسته به اینکه آیا حذف بازی در فروشگاه Google Play موفقیت آمیز باشد یا خیر.


منبع: https://www.eurogamer.net/apple-testflight-servers-from-2012-to-2015-leak-containing-terabytes-of-data

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *