سرویس‌های ابری را فراموش کنید، این دستگاه NAS فوق‌العاده سریع همه فایل‌های شما را در دسترس نگه می‌دارد و تا ۱۶۴ ترابایت فضای ذخیره‌سازی را پشتیبانی می‌کند – برای بیش از ۳۳ میلیون عکس با وضوح استاندارد کافی است.

سرویس‌های ابری را فراموش کنید، این دستگاه NAS فوق‌العاده سریع همه فایل‌های شما را در دسترس نگه می‌دارد و تا ۱۶۴ ترابایت فضای ذخیره‌سازی را پشتیبانی می‌کند – برای بیش از ۳۳ میلیون عکس با وضوح استاندارد کافی است.

IceWhale Technology، خالق ZimaBoardبه تازگی آخرین کمپین Kickstarter خود را برای یک دستگاه ذخیره سازی ابری شخصی جدید با موفقیت به پایان رسانده است.

موجود در نسخه استاندارد و پرو، ZimaCube یک جایگزین فشرده، خصوصی و امن برای گزینه‌های ذخیره‌سازی ابری سنتی است که به کاربران امکان کنترل کامل بر داده‌هایشان را می‌دهد.

بر خلاف سنتی فضای ذخیره ابری خدماتی که داده ها را در سرورهای راه دور ذخیره می کنند، ZimaCube به کاربران این امکان را می دهد که تا ۱۶۴ ترابایت داده شخصی را به صورت محلی، در دستگاهی که مالک و تحت کنترل خود هستند، ذخیره کنند. این نه تنها حفظ حریم خصوصی و امنیت بیشتر را تضمین می‌کند، بلکه دسترسی سریع‌تری به داده‌ها را نیز ارائه می‌کند – تا ۲۰ برابر سریع‌تر از خدمات ابری.

بودجه خود را در عرض چند دقیقه شکست داد

ZimaCube که با ویندوز، macOS، لینوکس، اندروید و iOS سازگار است، از پردازنده اینتل N100 و ۸ گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند، در حالی که ZimaCube Pro پیشرفته‌تر دارای پردازنده نسل دوازدهم Core i5 و ۱۶ گیگابایت رم است.

هر دو دارای ۶+۱ درایو برای ترکیبی از SATA HDD و NVMe SSD، به علاوه پورت های شبکه ۲٫۵GbE هستند. آن‌ها مجموعه‌ای از پورت‌های USB-A و USB-C را ارائه می‌دهند و نسخه Pro با دو درگاه USB-C تاندربولت اضافه می‌شود.

IceWhale Technology یک هدف مالی ۱۰۰۰۰ دلاری را در Kickstarter تعیین کرد تا ZimaCube را وارد بازار کند و این مبلغ را در دو دقیقه به دست آورد و کمپین را با ۱٫۲ میلیون دلار تعهد بسته کرد.

این کمپین تعدادی جوایز را ارائه می‌کند، از ۴۹۹ دلار (برای مدل پایه) تا ۱۵۹۹ دلار (برای نسخه Pro Creator Pack) و اگرچه کمپین اکنون به پایان رسیده است، اما می‌توان نسخه پایه ZimaCube Pro را سفارش داد. Personal Cloud با قیمت ۱۴۳۸٫۸۰ دلار یا مدل ارتقا یافته رم ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۱۶۱۸٫۸۰ دلار اینجا.

این شرکت قبلاً بازخورد مثبتی برای ZimaCube دریافت کرده است. بازبینان اولیه، سهولت استفاده، سرعت دسترسی سریع و آرامش خاطری را که با اجازه دادن به کاربران برای حفظ کنترل داده‌هایشان ارائه می‌دهد، تحسین کرده‌اند.

انتظار می رود اولین دسته از ZimaCube در مارس ۲۰۲۴ تحویل داده شود.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/forget-cloud-services-this-blisteringly-fast-nas-device-keeps-all-your-files-to-hand-and-supports-up-to-164tb-of-storage-enough-for-over-33-million-standard-resolution-photos

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *