سرویس اشتراک برقی شیک Uber به نیویورک می آید

این شرکت همچنین در حال ارائه کارت امتیازی انتشار گازهای گلخانه ای خود است تا بتوانید آلودگی خود را پیگیری کنید.

اوبر آن را می آورد سرویس اشتراک سواری لوکس تمام برقی به بزرگترین بازار خود تا کنون: شهر نیویورک. راه اندازی همزمان با عرضه خواهد بود ویژگی های محصول جدید با هدف هدایت مشتریان خود به سمت انتخاب های سبزتر هنگام استفاده از اوبر.

اوبر برای اولین بار سرویس Comfort Electric خود را راه‌اندازی کرد که در آن مشتریان می‌توانند با خودروهای برقی ممتاز مانند Tesla، Polestar و Ford Mustang Mach-E از سفرهای خود استقبال کنند. نیویورک بودن

دلیل اینکه اوبر تا قبل از امروز سرویس برقی لوکس خود را در اپل بزرگ راه‌اندازی نکرده بود، این بود که شهر محدودیت‌هایی برای تعداد مجوزهای حمل و نقل EV که توسط کمیسیون تاکسی و لیموزین صادر می‌شد، وضع کرد. اما این سقف اکنون برداشته شده است و اساساً دریچه‌ها را به روی وسایل نقلیه الکتریکی اوبر باز می‌کند.

مشتریان خود را به سمت انتخاب های سبزتر هدایت می کند

Uber Comfort Electric توسعه یافته است Uber Comfort، که در آن سواران می توانند فضای پا اضافی، اتومبیل های آرام و سایر امکاناتی را که معمولاً با سرویس اوبر بلک با قیمت بالاتر مرتبط هستند، درخواست کنند. و در کنار دیگر محصولات EV این شرکت قرار دارد، اوبر گرینکه به رانندگان هزینه اضافی (معمولاً ۱ دلار) برای استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی می دهد.

یکی از موانع اصلی بر سر راه رانندگان بیشتر با استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی، در دسترس بودن شارژ است. برای این منظور، اوبر اخیراً اعلام کرد که با سرویس اشتراک سواری رقیب Revel (شرکتی که قبلاً ناوگانی از موتورسیکلت های الکتریکی را اداره می کرد اما از آن زمان به تسلا مدل Ys تبدیل شده است) همکاری می کند. رانندگان اوبر که از طریق برنامه Uber Pro این شرکت جوایز جمع‌آوری می‌کنند، هنگام استفاده از مرکز شارژ عظیم Revel در بروکلین، تا ۲۵ درصد از هزینه‌های شارژ دریافت می‌کنند.

این شرکت همچنین تعدادی از ویژگی های جدیدی را که برای اولین بار در تابستان گذشته در رویداد سالانه محصول خود اعلام کرد، ارائه می کند. اولین مورد، Savings Emissions است که مانند سیستم رتبه بندی پنج ستاره سوار و راننده اوبر است، اما برای انتشار کربن. هنگام باز کردن برنامه، مشتریان متوجه خواهند شد که با استفاده از خدمات حمل و نقل الکتریکی اوبر، چقدر از انتشار گازهای گلخانه ای به جو جلوگیری کردند.

همچنین، Uber Green و Comfort Electric در اختیار نوجوانان دارای حساب های مجاز اوبر قرار می گیرند. سال گذشته، اوبر از راه‌اندازی یک فرآیند حساب کاربری جدید برای نوجوانانی که بدون حضور والدین یا قیم خود سوار می‌شوند، خبر داد. اکنون، آن نوجوانان می‌توانند در شهرهای منتخب به جای یک خودروی آلاینده، از یک خودروی الکتریکی استفاده کنند.

اوبر هدف خود را برای تبدیل شدن به یک پلت فرم بدون آلایندگی در ایالات متحده، اروپا و کانادا تا سال ۲۰۳۰ تعیین کرده است – با توجه به اینکه این شرکت رانندگان خود را به عنوان پیمانکاران مستقل طبقه‌بندی می‌کند و از نظر تئوری نمی‌تواند همه آنها را مجبور به استفاده از خودروهای الکتریکی کند. این شرکت گفته است که ۸۰۰ میلیون دلار از پول خود را برای کمک به “صدها هزار راننده در ایالات متحده، کانادا و اروپا تا سال ۲۰۲۵ به سمت خودروهای برقی باتری دار” هزینه خواهد کرد.

کندی اخیر در رشد فروش خودروهای برقی و همچنین عقب نشینی سرمایه‌گذاری‌های چندین خودروساز بزرگ، یکی دیگر از عوامل کلیدی در برنامه‌های اوبر برای بدون آلایندگی بوده است. اخیرا، دارا خسروشاهی، مدیر عامل اوبر، مقاله ای را نوشته است شرکت سریع درخواست از رگولاتورها و خودروسازان برای سرعت بخشیدن به انتقال به وسایل نقلیه الکتریکی. در غیر این صورت، اوبر ممکن است به هدف ۲۰۳۰ خود نرسد.

خسروشاهی نوشت: «واقعیت تلخ این است که اوبر بدون اقدام قوی‌تر از سوی سیاست‌گذاران و کسب‌وکارها، به اهداف انتشار صفر ما نخواهد رسید. متأسفانه، درست در لحظه‌ای که ما نیاز به سرعت بخشیدن به چرخش داریم، بسیاری از دولت‌ها و خودروسازان در حال کاهش سرعت هستند.»


منبع: https://www.theverge.com/2024/3/11/24094429/uber-electric-ev-nyc-emissions-teen-sustainability

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *