سرگرمی تا زمانی که طول کشید – آزمایش بزرگ iMessage Beeper Mini رسما به پایان رسید

سرگرمی تا زمانی که طول کشید – آزمایش بزرگ iMessage Beeper Mini رسما به پایان رسید

Beeper Mini دیگر به طور رسمی وجود ندارد. توسعه دهنده آن را در تلاش برای یافتن راه حل های جدید برای آوردن iMessage به اندروید دستگاه ها

در عوض، Beeper ترجیح می‌دهد روی پروژه‌های خود کار کند و به هدف خود «ساخت بهترین برنامه چت روی زمین» دست یابد. توسعه دهنده در ادامه بیان می کند پست اعلامیه اخیر هر بار که Beeper Mini آفلاین می‌شود یا به دلیل دخالت اپل بی‌ارزش می‌شود، اعتبار آن ضربه می‌خورد و اضافه می‌کند که ادامه دادن به این شکل ناپایدار است. اعتراف می کند که “نمی تواند در بازی موش و گربه با بزرگترین شرکت روی زمین برنده شود”. فقط دیگه ارزش زحمت نداره آنها ترجیح می دهند ادامه دهند.

راه حل نهایی

یک راه حل نهایی وجود دارد در دسترس است اگرچه بسیار پیچیده است. این فرآیند به شما نیاز دارد برای اولین بار داشتن یک کامپیوتر مک یا لینوکس (رزبری پای نیز کار می کند) با برنامه دسکتاپ Beeper نصب شده و یک آیفون جیلبریک.

شما آیفون را به کامپیوتر وصل می کنید و سپس دستورات خاصی را در ابزار Terminal اجرا می کنید. در طول مسیر باید اپلیکیشنی به نام Palera1n را نصب کنید. در نهایت، Beeper Mini را روی گوشی هوشمند نصب خواهید کرد تا کد ثبت نام iMessage را برای دستگاه اندرویدی خود دریافت کنید. سپس و تنها پس از آن، می توانید از این سرویس همانطور که در نظر گرفته شده است استفاده کنید. همچنین، آیفون در قلب همه این موارد باید به Wi-Fi شما متصل باشد و همیشه روشن باشد. به گزارش The Verge.

این خلاصه اولیه است. ما بسیاری از مراحل پیچیده تر مربوط به Palera1n را بررسی کردیم. چه بیشتر، اگر مال شماست مک به سیلیکون اپل مجهز شده است، ممکن است مجبور شوید آیفون را با کلمه “Checkmate!” ظاهر می شود در غیر این صورت احتمالاً راه حل با شکست مواجه می شود. بیپر توضیح نمی دهد که چرا باید دستگاه را جدا کنید. همانطور که قبلاً گفتیم، کل این موضوع پیچیده است.

آینده Beeper Mini

اگر شما صاحب یک آیفون جیلبریک نیستید، می توانید آن را از Beeper خریداری کنید. قیمت ها بین ۳۰ تا ۶۰ دلار است. یا می توانید یکی را با “چند دلار در ماه” اجاره کنید. با این حال شما باید ثبت نام کنید و یک را پر کنید فرم ویژه در وب سایت توسعه دهنده قبل از اجاره یا خرید کاربران علاقه مند باید سریع عمل کنند زیرا به نظر می رسد این سرویس در پایان سال متوقف می شود. اما “اگر علاقه کافی وجود داشته باشد”، Beeper برنامه را تا سال جدید تمدید خواهد کرد.

این راه حل، هر چقدر هم که دیوانه کننده به نظر برسد، روش نهایی است. اگر سیب تصمیم می گیرد آن را مسدود کند، توسعه دهنده می گوید که دیگر نمی سازد. باز هم ارزش این را ندارد که در چشم آنها زحمت بکشند. با این حال، Beeper معتقد است که او موفق شده راه حلی را ایجاد کند که غول فناوری مایل به “تحمل” است، اگرچه اینکه آیا این درست است یا نه، هنوز مشخص نیست.

خداحافظ بیپر مینی. ما به سختی شما را می شناختیم.

در حالی که ما از شما می خواهیم لیست TechRadar را بررسی کنید بهترین برنامه های پیام رسانی رمزگذاری شده برای اندروید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/fun-while-it-lasted-beeper-minis-grand-imessage-experiment-is-officially-over

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *