سریال The Last of Us شبکه HBO ابی خود را پیدا کرد

فصل دوم اقتباس HBO از در شرف تولید است این بدان معناست که ما شروع به کشف بازیگرانی کرده‌ایم که در نقش‌های کلیدی انتخاب شده‌اند ، از جمله محوری ترین شخصیت جدید همه آنها، ابی. اینجا اسپویلر وجود ندارد، اما کیتلین دوور، ستاره Booksmart و هیچ کس شما را نجات نخواهد داد نقش چالش برانگیز را بر عهده می گیرد. (اجازه دهید بگوییم که امیدواریم او تمام حساب های رسانه های اجتماعی خود را نابود کند.)

کریگ مازین و نیل دراکمن، خالقان سریال گفتند: «فرآیند انتخاب ما برای فصل دوم مشابه فصل اول بود: ما به دنبال بازیگران درجه یک جهانی هستیم که روح شخصیت‌ها را در منبع اصلی تجسم می‌دهند. . “هیچ چیز بیشتر از استعداد مهم نیست، و ما از اینکه مجری تحسین شده ای مانند کیتلین به پدرو می پیوندیم هیجان زده هستیم. [Pascal]بلا [Ramsay] و بقیه اعضای خانواده ما.”

ابی به عنوان “سربازی ماهر که نگاه سیاه و سفیدش به جهان به چالش کشیده می شود، زیرا او به دنبال انتقام گرفتن از کسانی است که دوستش داشت” توصیف می شود. همانطور که اتفاق می افتد، Dever و Druckmann در گذشته با هم کار کرده اند. او نقش کاسی، دختر نیتن دریک را در قسمت آخر بازی بازی کرد بازی ای که دراکمن کارگردانی مشترک آن را بر عهده داشت.

دیور درست پس از کسب هشت جایزه امی (از جمله افتخارات بازیگری برای استورم رید و نیک آفرمن) به سریال می‌پیوندد و این حتی قبل از این یکشنبه برگزار می شود. پاسکال و رمزی برای بازی‌هایشان نامزد شده‌اند، در حالی که نمایش برای سریال‌های درام برجسته است. به طور کلی، آخرین ما امسال، بیش از هر نمایش دیگری به جز جانشینی.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/hbos-the-last-of-us-has-found-its-abby-182020670.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/hbos-the-last-of-us-has-found-its-abby-182020670.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *