سریع‌ترین لپ‌تاپ اولترابوک موجود برای پیش‌سفارش: وزن آن کمتر از ۱ کیلوگرم، پردازنده مرکزی آن سریع‌تر از Ryzen 9 5900HX AMD، مجهز به Windows 11 Pro و هزینه کمتر از آنچه فکر می‌کنید

سریع‌ترین لپ‌تاپ اولترابوک موجود برای پیش‌سفارش: وزن آن کمتر از ۱ کیلوگرم، پردازنده مرکزی آن سریع‌تر از Ryzen 9 5900HX AMD، مجهز به Windows 11 Pro و هزینه کمتر از آنچه فکر می‌کنید

وقتی نوبت به خرید یک لپ تاپ تجاری، اکثر مردم سه نیاز اصلی دارند – تا حد امکان سریع، تا حد امکان سبک و تا حد امکان مقرون به صرفه. لپ‌تاپ اولترابوک Prestige 13 AI EVO 13.3 اینچی MSI همه این جعبه‌ها را نشان می‌دهد. دستگاه جدید که به عنوان سریع‌ترین لپ‌تاپ اولترابوک تا کنون شناخته می‌شود، تنها ۰٫۶۷ اینچ نازک است و وزن آن کمتر از ۱ کیلوگرم (۲٫۱۸ پوند) است که آن را به یکی از سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های خود تبدیل می‌کند. کلاس. کلاس

MSI Prestige 13 AI EVO با ویندوز ۱۱ پرو از پیش نصب شده عرضه می‌شود و از پردازنده Intel Core Ultra 7 155H (Meteor Lake) پشتیبانی می‌کند که عملکرد بهتری نسبت به Ryzen 9 5900HX AMD و گرافیک Intel Arc دارد. این بدان معنی است که می تواند سخت ترین وظایف را به راحتی انجام دهد و آن را به یک انتخاب ایده آل برای مشاغل و حرفه ای های خلاق تبدیل می کند.

این اولترابوک دارای صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی QHD+ OLED (2880×1800) است و به ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و یک ترابایت NVMe SSD مجهز شده است.

تنظیم سخت افزار پیشرفته

از نظر پورت ها، Prestige 13 AI EVO یک USB 3.2 Gen 1 Type-A، دو Thunderbolt 4 USB Type-C و یک HDMI 2.1 ارائه می دهد. همچنین دارای جک هدفون، کارت‌خوان Micro SD، وب‌کم فول اچ‌دی IR و حسگر اثر انگشت است.

برای اتصال بی سیم، از استاندارد Wi-Fi 7 تایید شده استفاده می کند که ۲٫۴ برابر سریعتر از سرعت ۲٫۴ گیگابیت بر ثانیه Wi-Fi 6/6E و بلوتوث ۵٫۴ است.

طراحی Prestige 13 AI EVO نه تنها سبک وزن است، بلکه براق و شیک است. دارای یک شاسی آلیاژ منیزیم-آلومینیوم موجود در رنگ سفید خالص یا خاکستری ستاره ای، صفحه کلید با نور پس زمینه و یک صفحه لمسی بزرگ است.

“AI” در نام خود از موتور هوش مصنوعی MSI گرفته شده است، یک فناوری هوشمند که برای ارائه تنظیم خودکار پیشرفته طراحی شده است. این ویژگی خارج از جعبه در دسترس نیست، اما از طریق به‌روزرسانی در ماه‌های آینده ارائه خواهد شد.

با وجود مشخصات بالا، MSI Prestige 13 AI EVO 13.3 اینچی قیمت مقرون به صرفه ای دارد و می توان آن را از طریق آن پیش خرید کرد. Newegg اکنون فقط با ۱۲۹۹ دلار.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/fastest-ever-ultrabook-laptop-available-for-preorder-it-weighs-under-1kg-has-a-cpu-faster-than-amds-ryzen-9-5900hx-sports-windows-11-pro-and-costs-less-than-you-think

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *