سلام، Pixel 8a به‌زودی رسما عرضه می‌شود

ببینید، وجود پیکسل ۸a مخفی نیست و ما قاطعانه انتظار داریم که گوگل آن را در مقطعی از سال جاری عرضه کند. احتمال ورود آن در ماه می نیز بسیار زیاد است، زیرا گوگل چندین گوشی جدید سری A را در آن زمان در گذشته منتشر کرده است، از جمله جدیدترین Pixel 7a.

در آخر هفته، مردم خالدار یک تأیید گوگل از Pixel 8a هنگام تأیید اینکه یک ویژگی باتری جدید (دوباره) به طور رسمی با Pixel 8a و به بعد ارائه می شود.

در IssueTracker گوگل، موضوعی در ماه دسامبر با انتشار دومین نسخه بتا اندروید ۱۴ QPR2 ایجاد شد زیرا صفحه اطلاعات باتری را که هنگام انتشار QPR1 دریافت کرده بودیم حذف کرد. داشتند صحبت می کردند در مورد صفحه باتری جدید این نشان می دهد که تلفن شما چند چرخه باتری را پشت سر گذاشته و چه زمانی ساخته شده است.

در پاسخ به شکایات در مورد این صفحه گم شده، یکی از کارمندان Google در ۴ مارس گفت که این صفحه به عمد حذف شده است زیرا آنها قصد دارند “این صفحه را فقط در Pixel 8a و بالاتر فعال کنید” جدای از آزاردهنده بودن حذف ویژگی، این تاییدیه ای است که ما از Pixel 8a دریافت کردیم. به عبارت دیگر، وقتی پیکسل ۸a نمایش داده شد، گوگل قصد دارد صفحه اطلاعات باتری را با تعداد چرخه و تاریخ ساخت به ما بازگرداند.

باز هم، پیکسل ۸a یک دستگاه غافلگیر کننده نیست. دیدیم الف سخت افزار در سپتامبر سال گذشته فاش شد، در ماه اکتبر ارائه شده است، یک جعبه خرده فروشی در ژانویهو الف مجموعه ای از اطلاعات از فهرست های خرده فروشی همین هفته گذشته. در راه است و گوگل آن را تایید کرده است.

// ۹to5Google


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/11/hey-the-pixel-8a-is-officially-coming-soon/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *