سه بازی Fallout هفته آینده در فروشگاه Epic Store رایگان هستند

طرفداران RPG پسا آخرالزمانی خوش شانس هستند. دسته بعدی بازی‌های رایگانی که به فروشگاه اپیک گیمز می‌آیند فاش شده‌اند و دو کلاس RPG واقعی – Fallout و Fallout 2 – در کنار Fallout Tactics: Brotherhood of Steel در لیست قرار گرفته‌اند.

Fallout 1 و ۲ که توسط Black Isle Studios توسعه یافته و به ترتیب در سال‌های ۱۹۹۷ و ۱۹۹۸ منتشر شده‌اند، طی سال‌ها و با دلایل خوب، طرفداران پرشوری را برای خود جمع کرده‌اند. Eurogamer “از لحن بی امان تیره و تاریک کنایه آمیز تا تازگی دنیای باز و محیط پسا آخرالزمانی” نوشت در سال ۲۰۱۱، «از سیستم جنگی مبتنی بر نوبت مغزی الهام گرفته تا درجه بسیار زیاد تنوع و شخصیت در شخصی‌سازی شخصیت‌ها، مأموریت‌ها و شخصیت‌ها با نوشته‌ی فوق‌العاده و طنز چوبه‌دار که زیربنای بازی‌ها است بدون اینکه از تأثیر احساسی آن‌ها بکاهد. خشونتی که در موقعیت خوبی قرار گرفته است؛ چیزهای کمی در مورد بازی‌ها وجود دارد که در حال حاضر به اندازه یک دهه پیش احترام زیادی قائل نیستند.”

پخش خبری: چرا مایکروسافت قصد دارد بازی های ایکس باکس را روی پلی استیشن عرضه کند؟در یوتیوب تماشا کنید

در مورد Fallout Tactics: Brotherhood of Steel که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد، این بازی کمتر مورد احترام است، اما هنوز زمان بسیار لذت بخشی است، و محیط بایر ایزومتریک پسا آخرالزمانی پیشینیان برجسته RPG خود را با اکشن های رزمی مبتنی بر جوخه القا می کند. و گنجاندن آن به این معنی است که لیست موارد رایگان فروشگاه Epic Games هفته آینده به شرح زیر است:

  • Fallout 1
  • Fallout 2
  • Fallout Tactics: Brotherhood of Steel

هر سه بازی (که به عنوان یک بازی رایگان Epic Games Store معرفی شده اند قبلابنابراین ممکن است از قبل آنها را در کتابخانه خود داشته باشید) از پنجشنبه آینده، ۲۲ فوریه، به صورت رایگان قابل دانلود هستند و این پیشنهاد تا ۲۹ فوریه در دسترس است.

و اگر به چیزی نیاز دارید که قبل از ورود Fallout سه گانه شما را سرگرم کند، عنوان رایگان فروشگاه Epic Games این هفته است. مسابقه صحرای داکار شرکت Saber Interactiveبه عنوان “بزرگترین ماجراجویی مسابقات رالی خارج از جاده که تا به حال توسعه یافته” توصیف شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/three-fallout-games-are-free-on-the-epic-store-next-week?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *