سه نفر! در Steam شامل سازگاری با Deck، ذخیره‌سازی ابری و پشتیبانی از صفحه کلید است

بازی موبایل محبوب Threes! تنها چند روز دیگر بر روی Steam منتشر خواهد شد و یکی از توسعه دهندگان آن ویژگی های جدیدی را که به نسخه رایانه شخصی اضافه شده است، فاش کرده است.

آشر ولمر به اشتراک گذاشته شده در X (Née Twitter) که نسخه Steam دارای سازگاری Steam Deck (با کنترل های لمسی) و پشتیبانی کامل از کنترلر و صفحه کلید است.

همچنین از ذخیره‌های ابری، افزودن دستاوردها و موسیقی پس‌زمینه جدید پشتیبانی می‌کند که اگر حالت شب را فعال کنید، پخش می‌شود.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

اگر هرگز Threes را دانلود نکرده اید! از زمانی که به یکی از رایج‌ترین بازی‌های گاه به گاه در دهه ۲۰۱۰ تبدیل شد، این یک بازی دوگانه است. هدف این است که در اطراف کاشی های شماره گذاری شده بلغزانید و دو تا از آنها را با هم تطبیق دهید تا یک کاشی واحد با ارزش بالاتر ایجاد کنید.

این بیشتر در مورد شکست دادن نمره بالا خود است، اما در واقع می تواند کتک بخوردهمانطور که سه سال پس از انتشار آن کشف شد.

با اینکه به راحتی تونستم Threes رو نصب کنم! در تلفن من (هزینه آن در فروشگاه Google Play فقط ۸۹p است)، نمی توانم بگویم که وسوسه نسخه Steam نیستم. در سال ۲۰۱۴ بیشتر وقتم را در فرم ششم با بازی سه نفره تلف کردم! در تلفن من، و من به راحتی می توانم این مورد را ۱۰ سال بعد ببینم، اما اکنون من یک بزرگسال هستم که وقت خود را صرف مسئولیت های بزرگسالان خود با بازی Threes می کنم! در Steam Deck من.

ما قیمتی برای آن نداریم سه نفر! در استیم هنوز که در ۶ فوریه منتشر می شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/threes-on-steam-includes-deck-compatibility-cloud-saves-and-keyboard-support?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *