سه گانه بازسازی Final Fantasy 7 به عنوان انحصاری کنسول پلی استیشن تایید شد

سونی تایید کرده است که با ناشر Square Enix قراردادی بسته است تا سه گانه بازسازی Final Fantasy 7 را به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن بسازد.

این احتمالاً برای بازیکنان Xbox Series X/S غافلگیر کننده نیست، زیرا چهار سال از انتشار Final Fantasy 7 Remake در پلی استیشن ۵ می گذرد و خبری از نسخه ای از کنسول مایکروسافت نیست – اما وضعیت انحصاری این سه گانه اکنون در نهایت رسمی شده است. .

کریستین سونسون، معاون سونی اینتراکتیو اینترتینمنت در زمینه سرمایه‌گذاری‌های محتوای شخص ثالث و ابتکارات استراتژیک، این خبر را تایید کرد. گزارش واشنگتن پست در Final Fantasy 7 Rebirth، گفت که مشارکت با Square “دوجانبه” مورد نظر است.


سه گانه بازسازی Final Fantasy 7 به عنوان انحصاری کنسول پلی استیشن تایید شدFinal Fantasy 7 Rebirth – PlayStation 5 – The FULL Digital Foundry Tech Review


بررسی فنی بازی Final Fantasy 7 Rebirth توسط Digital Foundry در پلی استیشن ۵٫

Svensson توضیح داد: “Final Fantasy همیشه یکی از ارکان اصلی فرنچایز کنسول‌های پلی‌استیشن بوده است. با پلی استیشن.” سخت افزار.

در جای دیگر این مقاله، Yoshinori Kitase، تهیه کننده فرنچایز Final Fantasy، برخی از مزایای توسعه برای یک کنسول را مورد بحث قرار داد و گفت که تیم توانست زمان بیشتری را صرف ساختن دنیای Rebirth کند، زیرا فقط PS5 را هدف قرار داده بود. او توضیح داد: «اگر روی یک سکو نبود.[Final Fantasy 7 Rebirth’s] نقشه جهان یکپارچه نخواهد بود و طراحی بازی ممکن است به طور قابل توجهی پسرفت کند.”

بازی Final Fantasy 7 Rebirth هفته گذشته با استقبال مثبت منتقدان روبه‌رو شد – Eurogamer آن را نامید نائوکی هاماگوچی، کارگردان سه‌گانه، به واشنگتن پست گفت که او در حال ساخت یک سند طراحی است که عناصر کلیدی قسمت پایانی این سه‌گانه را مشخص می‌کند، که در سومین قسمت از Final Fantasy 7 گسترش می‌یابد. “من قطعاً می خواهم آنچه را که احتمالاً از تجربه ما در مورد آن انتظار می رود، بیان کنم [zeppelin-like airship] او توضیح داد که بادهای بلند برای کشف جهان.


منبع: https://www.eurogamer.net/final-fantasy-7-remake-trilogy-confirmed-as-playstation-console-exclusive?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *