سوئیچ تاخیر چیست و چگونه کار می کند؟

سرگرمی بازی

سوئیچ تاخیر چیست و چگونه کار می کند؟

سوئیچ تاخیر چیست و چگونه کار می کند؟

آلنا کوزمینا / شاتر استوک
توسط الی بچت/ژان ۶، ۲۰۲۴، ۱۰:۱۵ بعد از ظهر EST

اگر در مقطعی بازی های آنلاین انجام داده اید، به احتمال زیاد یک یا دو بار شنیده اید که کسی در مورد سوئیچ تاخیر صحبت می کند. ایده پشت آنها این است که شخصی که از یکی استفاده می کند عمداً اتصال خود را به سرور قطع می کند، اما به جای اینکه از بازی خارج شود، فقط برای چند ثانیه یک مزیت ناعادلانه به دست می آورد. در حالی که وقفه در حال وقوع است، دو سناریو مختلف همزمان رخ می دهد. در سمت مالک سوئیچ، آنها همچنان می توانند حرکت کنند و به طور عادی عمل کنند، اما سایر بازیکنان منجمد هستند. در صفحه نمایش سایر بازیکنان، مالک سوئیچ در جای خود ثابت است، اما آنها همچنان می توانند حرکت کنند. هنگامی که سوئیچ تاخیر خاموش می شود، بازی سعی می کند دو سناریو مختلف را حل کند، اغلب با نتایج ناخواسته ای که به بازیکنی که سوئیچ تاخیر را دارد، یک حرکت بزرگ می دهد، مانند کسب زمان بیشتر برای عمل یا حرکت سریعتر از حد معمول.

معمولاً فقط در بازی‌هایی با اتصال همتا به همتا که در آن بازیکن به عنوان میزبان مسابقه در مقابل سرورهای اختصاصی میزبانی شده توسط توسعه‌دهنده انتخاب می‌شود، کار می‌کند، اما این بدان معنا نیست که غیرممکن است. در حالی که بسیاری از بازی‌های چندنفره بر روی سرورهای اختصاصی اجرا می‌شوند، دیدن شخصی که از سوئیچ تاخیر استفاده می‌کند، آزاردهنده است، مخصوصاً با اینکه چقدر استفاده از آن آسان است. اگر کسی به اندازه کافی مصمم باشد که خودش را بسازد، انجام آن هزینه زیادی ندارد. سال‌هاست که آموزش‌ها در YouTube وجود دارد، و شما می‌توانید با استفاده از وسایل خانگی معمولی یکی ایجاد کنید. در حال حذف شما کابل اترنت از روتر خود و بازگرداندن سریع آن می‌تواند تنها چیزی باشد که نیاز دارید تا زمانی که بازی شما را در مدت زمانی که طول می‌کشد برای بازگرداندن اینترنت شما قطع نکند. به یاد داشته باشید، شما نمی خواهید این کار را انجام دهید، مگر اینکه با خطر ممنوعیت بازی مورد علاقه خود مشکلی نداشته باشید.

آیا سوئیچ های تاخیری تخلفات ممنوعه هستند؟

Arsenii Palivoda/Shutterstock

اگر فردی با شواهد غیرقابل انکاری دستگیر شود که در حال تغییر یا بهره برداری است، احتمالاً علیه او اقدام می شود. در برخی موارد، متقلبان ممنوعیت سخت افزاری را دریافت کنید از بازی هایی که آن را ساخته اند، بنابراین حتی نمی توانند حساب دیگری برای بازی بسازند. با این حال، هیچ راه خوبی برای اثبات اینکه کسی به طور مخرب از سوئیچ تاخیر استفاده می کند یا اینکه اینترنت بدی دارد وجود ندارد. افراد ممکن است در اتصالات خود دچار اختلالاتی شوند که باعث می شود روی صفحه شما بپرند، اما این به این معنی نیست که آنها تقلب می کنند – ممکن است فقط به این معنی باشد که مشکل تأخیر دارند. اگر مشکوک هستید که شخصی از سوئیچ تاخیر استفاده می کند، همیشه می توانید آنها را گزارش دهید و ببینید آیا توسعه دهندگان آن را بررسی کرده و اقدامی انجام می دهند. به خاطر داشته باشید که مردم در مورد افرادی که تاخیر دارند گریه می‌کنند، بنابراین همیشه تصور نکنید که هر زمانی که یک اتفاق عجیب و غریب می‌افتد، آن شخص تقلب کرده است.

خوشبختانه، بازی‌های محبوبی مانند «Fortnite» و «Call of Duty» دارای سرورهای اختصاصی هستند که به این معنی است که سوئیچ‌های تاخیر اعمال نمی‌شوند. همه بازی‌ها تضمین‌های یکسانی ندارند، اما جنبه مثبت آن این است که اکثر لابی‌های بازی که در آنها حضور دارید، کسی فعالانه در تلاش برای خراب کردن تجربه نیستند. مطمئناً سیب های بدی وجود دارند، اما در بیشتر موارد، شما باید بتوانید بازی های مورد علاقه خود را بدون ترس از تقلب انجام دهید.


منبع: https://www.slashgear.com/1485388/what-is-a-lag-switch-how-does-it-work/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *