سوالات مهمی که هرگز نباید فراموش کنید بعد از تصادف اتومبیل بپرسید

سوالات مهمی که هرگز نباید فراموش کنید بعد از تصادف اتومبیل بپرسید

پس از وقوع تصادف، تمام رانندگان باید در محل حادثه بمانند. ترک صحنه تصادف می تواند عواقبی مانند هزینه های هنگفت و یا حتی زندان داشته باشد. باید مطمئن شوید که وسیله نقلیه همه به حدی آسیب نبیند که یک خطر ایمنی باشد، مانند نشت مایعات خاص یا خرابی های الکتریکی. به عنوان مثال، اگر مبدل کاتالیزوری بیش از حد گرم شود و با مواد قابل اشتعال در تماس باشد، خودرو ممکن است آتش بگیرد. اگرچه کار زیادی نمی توانید در این مورد انجام دهید، خوب است که اطلاعاتی را در اختیار داشته باشید که باید به ۹-۱-۱ بدهید و کمک کنید تا در صورت لزوم همه را از ماشین خود دور نگه دارید.

همچنین باید اطلاعات رانندگان از جمله شماره تلفن آنها را بپرسید. گرفتن عکس از گواهینامه رانندگی، کارت بیمه و وسایل نقلیه با پلاک در قاب عکس ها معمول است. علاوه بر این، در حالی که کارت های بیمه در اختیار دارید، می توانید مطمئن شوید که بیمه آنها معتبر و به روز است. اگر شاهدان حضور دارند، ببینید آیا آنها مایلند نام و شماره تلفن خود را همراه با گزارشی از آنچه دیده اند به شما بدهند.

در نهایت، حتماً بپرسید که آیا کسی چنین چیزی دارد دوربین داشبورد در خودروی آنها نصب شده است. بسیاری از دوربین‌های داشبورد این قابلیت را دارند که فیلم‌ها را در صحنه تصادف تماشا کنند، بنابراین می‌توانید قبل از شروع به نوشتن گزارش تصادف به پلیس نشان دهید دقیقاً چه اتفاقی افتاده است. گاهی اوقات، دوربین‌های داشبورد می‌توانند تصمیم بگیرند که بیمه کدام شخص برای خسارت پرداخت کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1472538/critical-questions-never-forget-ask-car-accident/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *