سومین بازی استودیو Inside و Limbo که مدت‌ها در حال کار است، دوباره در مفهوم هنری جدید ظاهر می‌شود

بیش از هفت سال از زمانی که Limbo و توسعه دهنده Inside Playdead شروع به پخش پروژه مرموز سوم خود کردند، می گذرد، و اکنون – نزدیک به پنج سال از آخرین باری که Eurogamer دلیلی برای نوشتن در مورد کمی ابلهانه هنر مفهومی داشته است – استودیو تعدادی عکس جدید به اشتراک گذاشته است. تایید (در صورت وجود هرگونه شک) پروژه هنوز زنده و سالم است.

اولین بیت معمایی از هنر مفهومی برای سومین بازی بدون عنوان Playdead بود توسط توسعه دهنده در سال ۲۰۱۷ به اشتراک گذاشته شد، حدود شش ماه پس از انتشار Inside با تحسین منتقدان. در آن زمان، استودیو تایید کرد که کار بر روی “ماجراجویی بعدی” خود در حال انجام است، با آثار هنری همراه به ماجراجویی تنهایی با زیر و بم های علمی تخیلی اشاره می کند.

از آن زمان، بخش‌های بیشتری از هنر مفهومی جوی به طور پراکنده ظاهر شد – ابتدا در شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۱۸سپس در برخی از لیست های شغلی آنلاین دفن شده است پس در سال ۲۰۱۹ در لینکدین سال گذشته – همه به ظاهر به ماجراجویی اشاره می کنند که در آن یک مسافر فضایی تنها در یک سیاره متروک پراکنده از فناوری متروکه سرگردان است. درباره همه چیزهایی که در آن زمان به طور قطعی از پروژه مرموز یاد گرفتیم، دوباره به لطف آن صفحه مشاغل Playdeadاین است که این یک “ماجراجویی علمی تخیلی سوم شخص در گوشه ای دورافتاده از جهان است.”


سومین بازی استودیو Inside و Limbo که مدت‌ها در حال کار است، دوباره در مفهوم هنری جدید ظاهر می‌شودInside Trailer 2016


بازی قبلی Playdead، Inside، در سال ۲۰۱۶ عرضه شد.

در حال حاضر، استودیوی کپنهاگ تعداد قابل توجهی از فرصت های شغلی را تبلیغ می کند – از هنرمند VFX تا مدیر فنی – و اکنون این کار انجام شده است. صفحه مشاغل خود را دوباره در رسانه های اجتماعی تبلیغ کرد با کمی جدید و دوست داشتنی از هنر مفهومی برای پروژه شماره سه، این بار قهرمان کوچک ما را نشان می دهد که کمی دور از چیزی شبیه به تجهیزات کشاورزی است. دومین قطعه هنری جدید، که هم در صفحه مشاغل و هم در هدر X Playdead ظاهر می‌شود، امتداد لوله‌ها و ساختمان‌های استوانه‌ای نمایان را در پوششی تیره از برف نشان می‌دهد.


هنر مفهومی برای سومین بازی بی‌نام Playdead که لوله‌ها و ساختمان‌های صنعتی را در پوششی از برف نشان می‌دهد.
اعتبار تصویر: Playdead

البته هیچ یک از اینها ما را به یادگیری چیزهای ملموس تر در مورد بازی معمایی مداوم Playdead نزدیک نمی کند، اما دانستن اینکه همه چیز هنوز در پشت صحنه در حال رخ دادن است، مایه اطمینان است. و فراموش نکنیم، Inside همچنین یک دوره بارداری طولانی داشت – توسعه آن حدود هفت سال طول کشید، مدت کوتاهی پس از انتشار Limbo در سال ۲۰۱۰ – و این بود. قطعا ارزش صبر کردن را دارد. بدیهی است که از زمان ورود Inside، طراح Jeppe Carlsen (که همچنین مسئول Limbo بود) Playdead را ترک کرد تا Geometric Interactive را تشکیل دهد – و اولین بازی این استودیو، Cocoon، یکی دیگر از مواردی است که نامش ذکر شده است. بازی سال ما در سال ۲۰۲۳


منبع: https://www.eurogamer.net/inside-and-limbo-studios-long-in-the-works-third-game-resurfaces-in-new-concept-art?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *