سونی تایید کرد که بازی Team Ninja’s Rise of the Ronin در کره عرضه نخواهد شد

بازی بعدی جاه طلبانه Team Ninja، Rise of the Ronin، در کره جنوبی منتشر نخواهد شد.

این خبر دیروز پس از حذف بازی از فروشگاه پلی استیشن کره و حذف تمامی مطالب تبلیغاتی به جز تریلر از کانال یوتیوب کره ای پلی استیشن توسط چندین رسانه کره ای پوشش داده شد.

همانطور که در سایت انجمن کره گزارش شده است رولی وبSony Interactive Entertainment Korea بیانیه ای منتشر کرده است که تایید می کند Rise of Ronin به صورت فیزیکی یا دیجیتالی در کره عرضه نمی شود.

Rise of the Ronin – مروری بر گیم پلیدر یوتیوب تماشا کنید

سونی دلیلی برای لغو انتشار بازی در کره ارائه نکرده است، اما گمان می‌رود که این موضوع مربوط به اظهارات کارگردان بازی فوموهیکو یاسودا باشد. ویدیوی پشت صحنه در Rise of the Ronin توسط پلی استیشن آپلود شده است.

در این ویدئو، یاسودا در حال بازدید از شهر هاگی و مدرسه شوکا سونجوکو، که توسط محقق قرن نوزدهم، شوین یوشیدا، تأسیس شده است، نشان داده شده است. یوشیدا یک محقق بانفوذ بود که به بسیاری از چهره‌های برجسته بازسازی میجی، که حکومت امپراتوری را در ژاپن بازگرداند، آموزش داد.

یاسودا در مورد یوشیدا در این ویدئو می گوید: «اگرچه در زمان دیگری دنیای متفاوتی بود، اما من معتقدم که می توان او را با سقراط مقایسه کرد. او ادامه داد: «من می‌خواستم آموزه‌ها و زندگی او را از زمانی که کار بر روی Rise of the Ronin را شروع کردم، به تصویر بکشم. او فقط یک فیلسوف نبود، او بر اهمیت اقدام اصرار داشت.

شاگردان یوشیدا در سال‌های بعد در طول سال‌های بعد به چهره‌های کلیدی سیاست ژاپن تبدیل شدند دوره میجیکه ژاپن قدرت نظامی خود را افزایش داد و در جنگ اول چین و ژاپن و جنگ روسیه و ژاپن پیروز شد.

یوشیدا به عنوان یکی از نیروهای محرک در نظر گرفته می شود سیکانرون، که در کره با نام Jeonghanrok شناخته می شود. سیکانرون یک بحث در دولت میجی در سال ۱۸۷۳ بود که آیا برای تقویت قدرت ملی ژاپن باید کره را فتح کرد یا خیر. اگرچه در آن زمان تصمیم به تهاجم گرفته شد، اما ژاپن بعداً از سال ۱۹۱۰ تا ۱۹۴۵ کره را اشغال کرد.

از آنجا که ایدئولوژی های او در ژاپن تأثیرگذار است، یوشیدا به عنوان یک چهره بحث برانگیز در کره تلقی می شود. گنجاندن او و گنجاندن شاگردش کوگورو کاتسورا در Rise of the Ronin توسط مخاطبان کره ای به صورت آنلاین مورد انتقاد قرار گرفته است.

ما نگاهی دقیق‌تر به گیم‌پلی Rise of the Ronin داشتیم وضعیت پلی استیشن سونی در ژانویه. را انحصاری PS5 قرار است در ۲۲ مارس اکران شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/team-ninjas-rise-of-the-ronin-wont-release-in-korea-sony-confirms?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *