سونی می خواهد بداند بازی پلی استیشن مورد علاقه شما چیست، البته تا زمانی که Bloodborne نباشد

سونی می‌خواهد بداند بازی موردعلاقه‌تان برای پلی‌استیشن چیست، البته تا زمانی که Bloodborne نباشد.

سونی با قرار دادن بازی‌هایی مانند Uncharted 4 در برابر The Last of Us Part 1 و God of War در برابر Gran Turismo 7، نظرسنجی‌ای را در اوایل این هفته راه‌اندازی کرد و از بازیکنان دعوت کرد در مورد اینکه کدام بازی «حکومت می‌کند» رای دهند. و اگرچه این انتخاب شامل ژانرهای مختلفی است، بازیکنان نمی توانند متوجه شوند که Bloodborne در هیچ کجا دیده نمی شود.


سونی می خواهد بداند بازی پلی استیشن مورد علاقه شما چیست، البته تا زمانی که Bloodborne نباشدبیایید Bloodborne را برای آخرین بار بازی کنیم!


بیایید Bloodborne را برای آخرین بار بازی کنیم!

این نظرسنجی از زمان راه اندازی آن در ۱۱ مارس هزاران رای به دست آورده است، اما پیام های متعدد طرفداران Bloodborne نیز از غیبت آن خشمگین شده است.

“همه شما Bloodborne را از لیست خارج کردید زیرا می دانستید Bloodborne کل لیست را شستشو می دهد.” گفت یک بازیکن ناراضی (با تشکر، دوتاسپورت ها).

“Bloodborne، نظرسنجی بسته شد” نظر داد یکی دیگر. حالا برو اونجا و بازسازی رو بساز.”

دیگران نمی‌توانند اشاره کنند که این نظرسنجی بیشتر شبیه بهترین نظرسنجی بازی PS5 است تا بهترین نظرسنجی در کاتالوگ کامل سونی.

شما می توانید همین الان با شرکت در نیمه نهایی نظرات خود را اعلام کنید.

آیا می دانستید؟ The Last of Us Part 2 در ابتدا به عنوان یک بازی اکشن جهان باز طراحی شد که به شدت از Bloodborne الهام گرفته شده است؟

آنتونی نیومن، کارگردان همکار بازی، تایید کرد که در طول مستند پشت صحنه فوق العاده Grounded 2: Making The Last of Us Part 2، فاش کرد که برای چهار یا پنج ماه اول ساخت، The Last of Us Part 2 یک بازی کاملاً متمرکز بر غوغا بود که با الهام از ماجراجویی مورد علاقه طرفداران فروم سافت، با الهام گرفتن از ماجراجویی مورد علاقه طرفداران، هرچه جستجو می کردید، بزرگتر و بزرگتر می شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/sony-wants-to-know-what-your-favourite-playstation-game-is-as-long-as-it-isnt-bloodborne?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *