سپر Sea of ​​Thieves 2024 با بوق های بادخیز، تفنگ های مبارزه، کشتی جنگی رومینگ و موارد دیگر

Sea of ​​Thieves امروز، ۲۰ مارس، ششمین سالگرد خود را جشن می گیرد و برای جشن گرفتن، Rare برای بازی دزدان دریایی چندنفره خود، نگاهی بی سابقه به سال پیش رو داشته است، با سال ۲۰۲۴ مانند بوق های بادی، کشتی های جنگی رومینگ، و قاتل های قابل حمل. اسلحه هایی که به شما اجازه می دهند با رها کردن سرگردان در اطراف مکان بچرخید.

چیزهای جدید با ورود فصل ۱۲ در ۳۰ آوریل شروع به انتشار می کند. این اولین باری است که Sea of ​​Thieves از زمان عرضه بازی در سال ۲۰۱۸ سلاح‌های جدیدی دریافت می‌کند. اول از همه، قفل سنگ چخماق دو لول جدید است که برای نبردهای کوتاه‌تر طراحی شده است که می‌تواند به سرعت دو گلوله شلیک کند. به صورت جداگانه قبل از نیاز به بارگیری مجدد از طرف دیگر، هر دو شلیک را می توان با هم برای حمله قدرتمندتر شلیک کرد.

اسلحه جدید چاقو پرتابی که چند کاربرد متفاوت دارد به آن اضافه شده است. می‌توان از آن برای ضربه زدن سریع به حریف استفاده کرد، اگر نه به‌ویژه قدرتمند، یا می‌توان آن را شارژ کرد تا حمله‌ای با آسیب‌دیدگی بالا را آزاد کند که اگر بتوانید مخفیانه از پشت بازیکنی خارج شوید، می‌تواند مرگبار باشد. و همانطور که ممکن است تصور کنید، پرتاب چاقو نیز می تواند برای آسیب رساندن به بازیکنان در فواصل طولانی پرتاب شود. آنها همچنین در هندسه محیطی جاسازی خواهند شد، و شما باید آنها را بردارید تا دوباره بارگذاری کنید – مگر اینکه حریف شما ابتدا به آنجا برسد، یعنی از تیغه خود علیه شما استفاده کند.


سپر Sea of ​​Thieves 2024 با بوق های بادخیز، تفنگ های مبارزه، کشتی جنگی رومینگ و موارد دیگرپیش نمایش رویداد Sea of ​​Thieves 2024


رویداد پیش نمایش Sea of ​​Thieves 2024.

در مورد ابزارهای جدید، فصل ۱۲ Scattershot، Bone Caller و Wind Caller را به همراه دارد. پراکنده نوع جدیدی از مهمات توپ متشکل از چهار گلوله توپ کوچکتر با گستردگی گسترده اما سقوط کوتاهتر در مقایسه با انواع دیگر است. هنگامی که با موفقیت به کشتی حریف برخورد می کند، پراکندگی چهار سوراخ در آن واحد ایجاد می کند – البته فقط سوراخ های کوچکی که می توان به سرعت آنها را وصله کرد – به این معنی که می توان از آن برای غلبه سریع دشمنان استفاده کرد.

در مورد Bone Caller، این یک پرتاب‌پذیر جدید است که باعث می‌شود اسکلت‌ها هنگام پرتاب از زمین، چه در خشکی و چه در دریا، خارج شوند. قابل ذکر است، این اسکلت ها با هر کسی که Bone Caller را پرتاب می کند متحد می شوند و پشتیبانی بیشتری در نبرد ارائه می دهند. اگرچه، حریفان می‌توانند با پرتاب Bone Caller خود، انتقام بگیرند و اسکلت‌ها را رها کنند تا آن را بین خودشان بیرون بیاورند.

و در نهایت برای ابزارهای جدید فصل ۱۲، Wind Caller وجود دارد، یک ابزار جدید و همه کاره بسیار شبیه به شاخ صدفی. دمیدن در آن باد شدیدی ایجاد می‌کند که می‌تواند به سمت بادبان‌ها حرکت کند تا سریع‌تر از بادبان‌ها حرکت کند، یا به سمت شعله‌ها برای خاموش کردن سریع آتش، یا به سمت بازیکنان منفجر شود تا آنها را به عقب بکوبد – شاید از کشتی یا صخره‌شان – حتی استفاده شود. برای حرکت سریع خود در آب، قایق پارویی خود را به قایق تندرو تبدیل کنید یا از آسیب سقوط جلوگیری کنید. تنها نقطه ضعف آن این است که شارژدهی محدودی دارد، به این معنی که شما می‌خواهید به قدری کم مصرف کنید.

با این حال، هنوز با فصل ۱۲ به پایان نرسیده ایم. نادر است که خطوط زیپ را (برای اولین بار در داستان های بلند جزیره میمون ها در سال گذشته دیده شد) به برخی از جزایر معرفی می کند که وسیله ای سریع تر و راحت تر برای پیمایش فراهم می کند. شما می توانید از آنها برای رسیدن سریعتر به کشتی خود در Outposts، برای فرار از انبوهی از گروه ها در طول رویدادهای جهانی Skeleton Fort یا صرفاً برای غوغا کردن استفاده کنید.

علاوه بر این، خطوط هارپون کمی تغییر می کند. از فصل ۱۲، بازیکنان می توانند مسیر خود را از طریق یک زیپ لاین محکم طی کنند، شاید به کشتی دشمن برسند، یا به راحتی به سطوح بالاتر برسند. با این حال، به‌ندرت اشاره می‌کند که بازیکنان نمی‌توانند از خط زوبین بالا بروند، اگر شیب خیلی تند باشد، اما می‌توانند از سمت دیگر به پایین سر بخورند.

که ما را به فصل ۱۳ می رساند که در اواخر سال منتشر می شود. این شاهد بازگشت طولانی‌مدت انتظار کاپیتان Flameheart شرور Sea of ​​Thieves خواهیم بود که نسخه هیولایی‌تری از کشتی جنگی Burning Blade خود را بر روی امواج عرضه خواهد کرد. این کشتی عظیم به عنوان اولین رویداد جهانی رومینگ Sea of ​​Thieves عمل می کند و بازیکنان اگر می خواهند آن را شکست دهند باید با ده توپ آن مبارزه کنند. با این حال، پاداش انجام این کار قابل توجه است. اگر بازیکنان موفق به سوار شدن به Burning Blade شوند – که مجهز به شعله‌انداز جلویی است – می‌توانند به آن فرمان بدهند و وحشت را بر بازیکنان دیگر ببارانند.

فضای داخلی مجلل آن شامل یک اتاق مجسمه است که به Flameheart اختصاص داده شده است، که انتظار دارد خدمه ای که در Burning Blade حرکت می کنند، دستور او را انجام دهند. اینجاست که ویژگی جدید دیگر فصل ۱۳، اردوگاه های اسکلت، وارد عمل می شود. این‌ها در بالای معابد قدیمی‌ها که اخیراً کشف شده‌اند، ظاهر می‌شوند، که بازیکنان باید آن‌ها را کاوش کنند، از میان آنها پازل کنند و گنج‌هایی را کشف کنند. به طور خاص، Flameheart به دنبال Orbs of Secrets به عنوان ادای احترام است، و هر چه ادای احترام بیشتری جمع کنید، ارزش بیشتری برای کشتی وجود دارد. شما آزاد هستید که در هر زمانی آن را نقد کنید، اما با انجام این کار، استفاده شما از تیغه سوزان را از دست می دهد. مشکل اینجاست که اگر قبل از پول نقد دیگری شما را غرق کند، خراج و کشتی را از دست خواهید داد.

نکات نادر Burning Blade دارای یک خدمه اسکلت واقعی برای کمک به بازیکنان است، بنابراین حتی خدمه کوچک نیز می توانند مالکیت کشتی را در اختیار بگیرند. علاوه بر این، بازیکنانی که نمی‌خواهند دستور Flameheart را انجام دهند، همچنان می‌توانند از Skeleton Camps دیدن کنند، اما زمانی که به آنجا می‌رسند باید با نیروهای متخاصم قلعه مقابله کنند.

و در نهایت برای رویداد پیش‌نمایش امروز، Rare در آخرین فصل ۲۰۲۴، فصل ۱۴، اوج اوج خود را ارائه کرد. این یکی در مورد آوردن گیم‌پلی مخفیانه‌تر و شیطنت‌آمیزتر به Sea of ​​Thieves است. به عنوان مثال، بازیکنان – با فرض اینکه تمام برنامه‌های در دست اجرا Rare به نتیجه برسد – می‌توانند برای حرکت بی‌صدا خم شوند. آنها می توانند کناره های کشتی را آویزان کنند. خود را در یک صندوقچه فرو می کنند و به این امید که خدمه غافل ممکن است آنها را سوار قایق هایشان کنند، به اطراف می چرخند.

به ندرت می توان یک دارت ضربه ای جدید را نیز پرتاب کرد که می تواند دارت های سفارشی را با جلوه های مختلف شلیک کند – مثلاً دارت هایی که هر چیزی را که روی آن فرود می آیند ردیابی می کنند یا دارت هایی که اسکلت ها را به موقعیت های خاص می کشانند، حتی جلوه های صوتی را برای خنثی کردن حریف ایجاد می کنند. علاوه بر این، می‌توان تله‌های فنری را در جهان قرار داد، شاید در جزایر برای خنثی کردن دشمنان اسکلت، یا در بالای نردبان‌های کشتی برای گرفتن حریفان در حالی که می‌خواهند سوار شوند.

و در نهایت، فصل ۱۴ قرار است تفنگ بسیار هیجان انگیز Grapple Gun را بیاورد، یک تفنگ دو منظوره که می تواند برای دست و پنجه نرم کردن با تاقچه ها یا کشیدن آیتم ها – حتی سایر بازیکنان – به داخل استفاده شود. جعبه ابزار دزدی دریایی، با توجه به نادر، آزمایش‌کنندگان در حال حاضر از آن برای شلیک خود از یک توپ استفاده می‌کنند و سپس با استفاده از تفنگ Grapple به سرعت خود را بر روی عرشه کشتی مقابل پرتاب می‌کنند.

پیش‌نمایش بزرگ Rare تقریباً ۳۰ دقیقه وزن داشت ویدیو کامل اگر مشتاقید برخی از جزئیات ریزتر در مورد سال آینده Sea of ​​Thieves را بیاموزید، ارزش تماشا کردن را دارد. توسعه‌دهنده همچنین برنامه‌های خود را برای ایجاد یک تیم منحصراً متمرکز بر حفظ سلامت بازی تکرار کرد – چیزی که Joe Neate و Mike Chapman از Rare زمانی که من به آن اشاره کردند. با آنها در مورد عرضه قریب الوقوع PS5 Sea of ​​Thieves صحبت کرد در ۲۰ آوریل در کنار موضوعات مختلف دیگر. بنابراین یک سال هیجان انگیز برای دزدان دریایی در پیش است – اوه، و بله، جغدها هنوز در راه هستند.


منبع: https://www.eurogamer.net/sea-of-thieves-bumper-2024-bringing-windy-horns-grapple-guns-a-roaming-warship-and-loads-more?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *