سگا در حال احیای آثار کلاسیک خود از جمله رادیو جت ست، تاکسی دیوانه و تبر طلایی است

سگا در The Game Awards نوید یک دوره جدید را داد و به ما پنج بازی داد که مشتاقانه منتظر آن باشیم. خوب، "جدید" کارهای سنگین زیادی انجام می دهد: توسعه دهنده داستانی اعلام کرد که عناوین جدیدی بر اساس Crazy Taxi، Jet Set Radio، Shinobi، Golden Axe و Streets of Rage در راه است.

بسته به سن شما، این عناوین ممکن است معانی مختلفی برای شما داشته باشند. تبر طلایی و شینوبی ریشه در بازی‌های آرکید دهه ۸۰ دارند، در حالی که Streets of Rage یک کلاسیک Genesis است. تاکسی دیوانه و رادیو جت ست هر دو در دوره Dreamcast منتشر شدند (با Crazy Taxi اولین بار در بازی های آرکید شروع شد).

چند تا سرشناس سازندگان بازی های مبارزه ای دعوت‌نامه‌های فیزیکی از سگا دریافت کرد تا در The Game Awards هماهنگ شود، و این گمانه‌زنی را تقویت کرد که احیای Virtua Fighter بخشی از برنامه‌های این شرکت برای این رویداد است. مگر اینکه سگا تریلر دیگری را عقب نگه دارد، به نظر می رسد که این افراد کمی ناامید خواهند شد.

شرکت مادر سگا SegaSammy به طرز عجیبی در مورد یک صحبت می کند "بازی فوق العاده" پروژه از سال ۲۰۲۱٫ این اصطلاح واقعاً به عنوان یک بازی تعریف شده است که می تواند صدها میلیون دلار برای سگا به دست آورد. عالی! در همان ارائه سرمایه‌گذار، این شرکت آشکارا به احیای ویژگی‌های «خفته» مانند Virtua Fighter، Jet Set Radio و Crazy Taxi از طریق ریمستر، بازسازی و راه‌اندازی مجدد فکر کرد.

سایر سری‌های بازی که برای احیای فهرست شده‌اند، مانند Space Channel 5، Panzer Dragoon و Streets of Rage، شاهد اکشن‌هایی بوده‌اند. کانال ۵ فضایی یک پورت VR بازسازی شده دریافت کردم، پانزر اژدها بازسازی شد و Streets of Rage یک نسخه عالی شماره گذاری شده جدید دریافت کرد، خیابان های خشم ۴توسط اشخاص ثالث تحت مجوز سگا توسعه و منتشر شده است.

چهار عنوان از عناوین جدید از نگاه‌های اجمالی اجمالی در تریلر سگا به‌عنوان امور سه بعدی پرهزینه به نظر می‌رسند. به نظر می رسد احیای تاکسی های دیوانه و رادیو جت ست براق با بازی هایی که بر اساس آن ها ساخته شده اند، HD براق هستند، در حالی که راه اندازی مجدد تبر طلایی به طور خاص از اسکرول ۲ بعدی که بر اساس آن ساخته شده است قابل تشخیص نیست. به نظر می رسد که Streets of Rage نیز کاملاً سه بعدی است. فقط شینوبی تا حدودی آشنا به نظر می رسد که از سبک دو بعدی نزدیک به Dotemu استفاده می کند بادگیر ۲ و خیابان های خشم ۴.

شینوبی
سگا

سگای امروزی بسیار متفاوت از نمونه ای است که نسخه اصلی را ساخته است. در آغاز قرن، سگا در یک بحران میانسالی چند مرحله‌ای در جستجوی هویتی جدید نبرد کرد. Dreamcast در حال فروش کامل توسط پلی استیشن ۲ سونی بود که باعث شد سگا در سال ۲۰۰۱ از تجارت کنسول خارج شود. در همان زمان، احیای آرکید دهه ۹۰ که سگا را به یک رهبر فناوری تبدیل کرد، به سرعت در حال محو شدن بود.

پس از چند قدم اشتباه در روزهای اولیه انتشار شخص ثالث، و خرید توسط سازنده pachinko Sammy، سگا شروع به پیدا کردن پای خود کرد. در اواسط دهه ۰۰ شاهد عرضه سری Yakuza بودیم و این شرکت از آن زمان تاکنون چندین خرید کلیدی انجام داده است، مانند Sports Interactive (مدیر فوتبال)، Creative Assembly (Total War)، Relic Entertainment (Warhammer)، Atlus، (Megami Tensei/). Persona) و اخیراً Angry Birds سازنده Rovio. همچنین با فیلم‌های Sonic the Hedgehog در سینماها نیز موفقیت‌هایی را تجربه کرده است.

و در اینجا من فقط منتظر یک بازی جدید Seaman هستم.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/sega-is-resurrecting-its-classics-including-jet-set-radio-crazy-taxi-and-golden-axe-022041470.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/sega-is-resurrecting-its-classics-including-jet-set-radio-crazy-taxi-and-golden-axe-022041470.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *