سیاست بازگشت تعطیلات تمدید شده اپل اکنون در حال اجرا است

مال اپل شروع شده است، به این معنی که فصل تعطیلات رسما در راه است. اپل معمولا یک استاندارد ارائه می دهد . اما بر اساس خط مشی تازه اصلاح شده، محصولاتی که بین ۳ نوامبر ۲۰۲۳ و ۲۵ دسامبر ۲۰۲۳ خریداری شده اند، تا ۸ ژانویه ۲۰۲۴ قابل برگشت خواهند بود. مهلت تعطیلات اپل به شما زمان کافی برای بازگرداندن ایرپادها را از مادربزرگتان می دهد زیرا او این کار را نکرده است. نمی دانم که در اکوسیستم سامسونگ جای گرفته اید.

شما می توانید اکثر محصولات موجود در مجموعه اپل را برگردانید، اما چند استثنا وجود دارد. سیاست بازگشت ممکن است تلفن‌هایی را که با طرح‌های تامین مالی شرکت مخابراتی بی‌سیم خریداری شده‌اند را پوشش ندهد، بنابراین قبل از تعهد دوباره آن را بررسی کنید. علاوه بر این، اپل بارگیری‌های نرم‌افزار دیجیتال، محصولات برنامه به‌روزرسانی نرم‌افزار مانند ارتقای نرم‌افزار و کارت‌های هدیه اپل را اجازه بازگشت نمی‌دهد.

سیاست بازگشت تمدید شده برای کسانی که در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند، آلمان، فرانسه، سنگاپور و بسیاری از کشورهای دیگر هستند باز است. با این حال، برخی از کشورها، از جمله ایتالیا، اسپانیا، مکزیک و ژاپن، فرصت بازگشت کمی طولانی تری دارند. محصولات خریداری شده بین ۳ نوامبر ۲۰۲۳ تا ۶ ژانویه ۲۰۲۴، ممکن است تا ۲۰ ژانویه ۲۰۲۴ در این کشورها بازگردانده شوند.

شایان ذکر است که این تجدید نظر فصلی شرایط و ضوابط سیاست بازگشت استاندارد را نفی نمی کند. اپل می‌گوید سایر شرایط و ضوابط ارائه شده در خط‌مشی فروش و بازپرداخت فروشگاه اینترنتی اپل همچنان قابل اجرا هستند – بنابراین اگر می‌خواهید مبادله کنید، مطمئن شوید که چیزها را در شرایط جدید نگه دارید.

البته، سیاست تعطیلات فقط در مورد هدایا اعمال نمی شود. شما می توانید کاملاً از این زمان برای خرید یکی از آن رنگارنگ های جدید استفاده کنید آی مک های M3 و سپس اگر نظر خود را تغییر دادید با یک رنگ جدید مبادله کنید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apples-extended-holiday-return-policy-is-now-in-effect-192054672.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/apples-extended-holiday-return-policy-is-now-in-effect-192054672.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *