سیری ترجیحات موسیقی شما را با نرم افزار HomePod 17.4 یاد می گیرد

در کنار iOS 17.4، iPadOS 17.4 و tvOS 17.4، اپل قصد دارد یک هوم پاد به روز رسانی نرم افزار ۱۷٫۴ که یک تغییر کوچک اما معنی دار به آن اضافه می کند سیری.

سیری ترجیحات موسیقی شما را با نرم افزار HomePod 17.4 یاد می گیرد
سیری می‌تواند بیاموزد که سرویس رسانه ترجیحی کاربر چیست، به این معنی که وقتی از سیری می‌خواهد محتوا را پخش کند یا فرآیند تنظیم یک برنامه شخص ثالث پیش‌فرض را طی کند، نیازی به درج نام برنامه نیست.

کاربران HomePod مدتی است که می توانند آهنگ ها، پادکست ها، کتاب های صوتی و سایر رسانه ها را با استفاده از برنامه های شخص ثالث پشتیبانی شده از طریق درخواست Siri پخش کنند، اما این باید در بخش تنظیمات برنامه Home تنظیم شود. این گزینه نسبتاً پنهان بود، بنابراین برخی از کاربران هوم پاد ممکن است فراموش کرده باشند که این ویژگی حتی در دسترس است. از یادداشت های انتشار اپل:

این به‌روزرسانی سیری را قادر می‌سازد تا سرویس رسانه مورد نظر شما را بیاموزد، بنابراین دیگر نیازی به وارد کردن نام برنامه رسانه در درخواست خود ندارید.

با HomePod 17.4، سیری تنظیمات برگزیده را یاد می گیرد و از آن تنظیمات برای انتخاب برنامه ها استفاده می کند. برای مثال، اگر YouTube Music دارید، لازم نیست بگویید «Play [song name] در YouTube Music” برای دور زدن اپل موزیکهمچنین نیازی نیست YouTube Music را به عنوان سرویس موسیقی پیش‌فرض خود در برنامه Home تنظیم کنید.

سیری در حال حاضر به این روش در مورد کار می کند آیفون و آی پدو هنگام پخش محتوا برای اولین بار از کاربران درخواست می کند که برنامه مورد نظر خود را ارائه دهند. از آنجایی که سیری برای تنظیم خودکار یک اولویت به روز شده است، اپل گزینه Home app را حذف کرده است که به کاربران امکان می دهد یک سرویس رسانه پیش فرض را انتخاب کنند.

برنامه های شخص ثالثی که مستقیماً با هوم پاد کار می کنند عبارتند از YouTube Music، Deezer، Pandora، TuneIn و iHeartRadio. سرویس‌های پخش موسیقی باید از HomePod پشتیبانی کنند تا این ویژگی کار کند، و همه این کار را نمی‌کنند. توجه داشته باشید که سرویس موسیقی محبوب Spotify می تواند محتوا را از طریق درخواست سیری در HomePod پخش کند، اما برای این کار از آیفون استفاده می کند.

به‌روزرسانی HomePod 17.4 همراه با پشتیبانی سیری از یک سرویس موسیقی ترجیحی، بهبود عملکرد و پایداری را نیز شامل می‌شود. نرم افزار HomePod 17.4 به زودی در این هفته عرضه خواهد شد.

جمع بندی های مرتبط: هوم پاد، هوم پاد مینی


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/04/homepod-siri-music-preferences-17-4/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *