سیگاری هوشمند GE Profile Indoor Smoker به قیمت ۱۰۰۰ دلار باربیکیو به داخل می آورد

پس از یک کمپین Indiegogo که بیش از ۸۰۰۰۰۰ دلار بودجه جمع آوری کرد، GE Appliances سیگاری های داخلی خود را برای مصرف کنندگان در سراسر ایالات متحده عرضه می کند. در اصل Arden نام داشت به عنوان پروژه “فضای سازنده و کارخانه میکرو” GE Appliance FirstBuildدستگاه در حال حاضر به عنوان شناخته شده است سیگاری هوشمند داخلی پروفایل جنرال الکتریک. در حالی که طراحی تا حدی به روز شده است، ایده اصلی یکسان است: یک دستگاه کانتر بزرگتر که توانایی دود کردن غذاها را در داخل آشپزخانه بدون روشن کردن زنگ آتش در خانه یا آپارتمان شما به ارمغان می آورد.

با دستگاهی به اندازه یک یخچال کوچک جمع و جور، دودکننده داخلی هوشمند پروفایل جنرال الکتریک از فناوری به اصطلاح Active Smoke Filtration استفاده می کند که از یک “سیستم کاتالیست” برای ایجاد دود چوب از گلوله ها و ترکیب آن با عنصر گرمایش الکتریکی استفاده می کند. تنظیم جریان هوا به گونه ای طراحی شده است که “حداکثر طعم” را به انواع غذاها بدهد در حالی که واشرهای محکم دود را در داخل نگه می دارند. GE Appliances می‌گوید این واحد به لطف پنج تنظیم از پیش تنظیم دود برای تمام سطوح مهارت مناسب است. همچنین شش تنظیم مخصوص غذا برای غذاهای دودی محبوب مانند سینه، دنده، باسن خوک، بال مرغ، سینه مرغ و ماهی قزل آلا وجود دارد. این شرکت می‌گوید سفارشی‌سازی موجود در سیگاری همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که مخلفات و دسرها را با دستگاه تهیه کنند.

سیگاری هوشمند GE Profile Indoor Smoker به قیمت ۱۰۰۰ دلار باربیکیو به داخل می آورد
لوازم خانگی جنرال الکتریک

علاوه بر این، برخی از امکانات رفاهی وجود دارد که سیگاری‌ها در فضای باز ارائه نمی‌دهند. ویژگی Smoke and Hold غذاها را آماده می کند و سپس آنها را تا ۲۴ ساعت در دمای ایمن نگه می دارد. GE Appliances می‌گوید که فرد سیگاری از بخشی از گلوله‌های چوبی نیز به عنوان کباب‌پز در فضای باز استفاده می‌کند، تا حدی به لطف عنصر گرمایش اضافی، و سیستم جمع‌آوری گلوله گلوله‌های مصرف‌شده را در مخزن آب خاموش می‌کند. در نهایت، تمام قفسه‌ها و سینی‌های چکه‌کن قابل شستشو در ماشین ظرف‌شویی هستند، جایی که این اجزا معمولاً در سیگاری‌های خارج از منزل آنقدر بزرگ هستند که باید با دست شسته شوند.

همانطور که از نام آن پیداست، یک جنبه متصل به GE Profile Smart Indoor Smoker وجود دارد. با GE Profile Connect+، می‌توانید سطح دود را تنظیم کنید و فرآیند پخت و پز را کنترل کنید زیرا دستگاه دارای یک پروب غذا است. این شرکت می گوید به روز رسانی های ویژگی مانند دستور العمل های هدایت شده در آینده در دسترس خواهد بود. این یک دستگاه داخلی است، اما لازم نیست ظرفیت را فدا کنید. GE Appliances می گوید که فضای کافی برای سه قفسه دنده پشتی کودک، یک سینه، تا ۴۰ بال یا یک باسن ۱۴ پوندی وجود دارد. از آنجایی که اکثر ته‌کش‌های گوشت خوکی که در فروشگاه‌های مواد غذایی پیدا می‌کنید حدود هشت پوند یا کمتر هستند، فضای کافی برای گوشت خوک کشیده وجود دارد.

GE Profile Smart Indoor Smoker در این ماه با قیمت ۱۰۰۰ دلار از خرده فروشان در دسترس خواهد بود. این واحد در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته خواهد شد، بنابراین امیدواریم بتوانیم نگاهی اولیه و طعمی از آنچه می تواند انجام دهد را داشته باشیم. اگر قبلاً متقاعد شده اید، می توانید همین الان سفارش دهید.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/ge-profile-smart-indoor-smoker-150044423.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/ge-profile-smart-indoor-smoker-150044423.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *