سیگنال یک گام نزدیکتر به حذف شماره تلفن به نام حفظ حریم خصوصی است

سیگنال یک گام نزدیکتر به حذف شماره تلفن به نام حفظ حریم خصوصی است

برنامه محبوب پیام‌رسانی رمزگذاری شده علامت به نام حفظ حریم خصوصی، گامی نزدیک‌تر به کنار گذاشتن شماره تلفن‌ها برای همیشه است.

از ۸ نوامبر ۲۰۲۳، این برنامه شروع به آزمایش گزینه ای کرد که به افراد امکان می دهد به جای شماره تلفن برای ارتباط با دیگران، نام کاربری را به اشتراک بگذارند.

معاون سیگنال مهندسی جیم اولری اکنون است دعوت از جامعه ثبت نام کنید و ویژگی جدید را امتحان کنید، که در حال حاضر در مرحله مرحله ای از آنچه او به عنوان نرم افزار “پیش بتا” توصیف می کند.

آزمایش نام کاربری عمومی سیگنال

“اگر پیام‌های commit را در مخازن ما دنبال می‌کردید، بر کسی پوشیده نیست که مدتی است روی آوردن نام‌های کاربری به سیگنال کار می‌کنیم. پس از دورهای آزمایش داخلی، به نقطه‌ای رسیده‌ایم که فکر می‌کنیم جامعه ای که این انجمن ها را تقویت می کند، می تواند به ما کمک کند تا قبل از راه اندازی عمومی آزمایش بیشتری انجام دهیم.”

کاربرانی که مایل به آزمایش این ویژگی هستند باید هنگام ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید با شماره تلفن، یک بیلد جدید را نصب و اجرا کنند. با این حال، در طول این مرحله مرحله‌بندی، می‌توانید از طریق نام کاربری با سایر دوستان Signal که در پلتفرم مرحله‌بندی نیز ثبت‌نام کرده‌اند، ارتباط برقرار کنید.

O’Leary از همه آزمایش‌کنندگان دعوت می‌کند تا هرگونه خرابی و تجربیاتی را در مورد نحوه کنار آمدن با ویژگی جدید گزارش دهند تا به تیم کمک کند مشکلات را همانطور که ظاهر می‌شوند برطرف کند. او همچنین در مورد «برخی لبه‌های ناهموار در UX» هشدار می‌دهد و توضیح می‌دهد که با نرم‌افزار پیش از بتا انتظار می‌رود.

این تست برای کاربران اندروید، iOS، MacOS و ویندوز در دسترس است. اگر مایل به شرکت هستید، از شما دعوت می کنیم به پست اولری بروید برای تمام جزئیات در زیر، یک اسکرین شات از نحوه ظاهر تنظیمات بیلد جدید نیز وجود دارد.

بیشتر ببین

این یک نقطه عطف قابل توجه در تعهد این شرکت است حریم خصوصی داده هازیرا به طور فعال مقدار اطلاعات شخصی را که کاربر برای مشارکت در ارتباطات خصوصی نیاز دارد به اشتراک بگذارد، کاهش می دهد.

همچنین به امنیت زیرساخت رمزگذاری سیگنال می افزاید. این شرکت اکنون یکی از معدود سرویس های رمزگذاری شده ای است که اخیراً داشته است رمزگذاری در سطح کوانتومی اضافه شده است برای کمک به حفظ امنیت مشتریان در دنیای پسا کوانتومی.

در حالی که تیم حداقل از سال ۲۰۱۹ روی ویژگی نام‌های کاربری کار می‌کند، انجام این کار با توجه به اینکه طبق سیاست حفظ حریم خصوصی خود، شرکت هرگز اطلاعات حساسی را که برای کار کردن نیازی به آن ندارد جمع‌آوری یا ذخیره نکرده است، انجام این کار چالش برانگیز بوده است.PCMag اشاره کرد.

با این حال، مدیر عامل سیگنال، مردیث ویتاکر، قبلا در مصاحبه اخیر تایید شده است قصد این شرکت برای عرضه کامل گزینه Usernames در اوایل سال ۲۰۲۴ است. در این مرحله، ما انتظار داریم که تاریخ عرضه کامل به نحوه انجام مرحله آزمایشی بستگی داشته باشد.


منبع: https://www.techradar.com/computing/cyber-security/signal-is-a-step-closer-to-ditching-phone-numbers-in-the-name-of-privacy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *