شارژرهای جدید EV سرویس پست ایالات متحده اینجا هستند

سرویس پست ایالات متحده اولین دسته از شارژرها و وسایل نقلیه الکتریکی جدید خود را در رویدادی در آتلانتا به نمایش گذاشت.

سرویس پست ایالات متحده اولین ایستگاه شارژ EV خود را در آتلانتا، جورجیا، امروز آغاز کرد، اولین ایستگاه از بسیاری از ایستگاه های مورد انتظار برای استقرار در “صدها” مرکز مرتب سازی و تحویل جدید در سال جاری. این یک گام کلیدی در برنامه خدمات پستی برای گردآوری یکی از بزرگترین ناوگان خودروهای برقی کشور، متشکل از بیش از ۶۶۰۰۰ وسیله نقلیه تحویلی است.

جان پودستا، مشاور ارشد رئیس جمهور در زمینه نوآوری و اجرای انرژی پاک، در این باره گفت: «کاری که USPS برای برقی‌کردن این وسایل نقلیه انجام می‌دهد باعث می‌شود خودروهای الکتریکی در همه جاده‌ها و خیابان‌های کشور ما رایج شود.» بیانیه مطبوعاتی.

کاری که USPS برای برقی‌کردن این وسایل نقلیه انجام می‌دهد، باعث می‌شود خودروهای برقی در همه جاده‌ها و خیابان‌های کشور ما رایج شود.»

USPS در حال کار بر روی تبدیل حدود ۴۰۰ سایت به مراکز مرتب سازی و تحویل است که به “مرکزی برای استقرار خودروهای برقی در طول مسیرهای حامل محلی تبدیل خواهند شد.” این مراکز در مقایسه با دفاتر پست قدیمی که جایگزین آن‌ها می‌شوند، به مناطق جغرافیایی بزرگ‌تری خدمات خواهند داد. سه شرکت مختلف – زیمنس، Rexel / ChargePoint و Blink – اولین ۱۴۰۰۰ شارژر EV خدمات پستی را تولید خواهند کرد.

USPS همچنین اولین دسته از خودروهای الکتریکی فورد E-Transit خود را در این رویداد به نمایش گذاشت. سال گذشته، USPS با خرید ۹۲۵۰ دستگاه از این خودرو موافقت کرد از فورد همچنین قصد دارد ۱۱۷۵۰ خودروی تجاری دیگر (COTS) را از دیگر سازندگان خریداری کند.

تا سال ۲۰۲۸، USPS می‌گوید ۴۵۰۰۰ وسیله نقلیه تحویلی نسل بعدی باتری الکتریکی دیگر را که توسط شرکت Oshkosh ساخته شده است، مستقر خواهد کرد. در مجموع، به ۶۶۰۰۰ ناوگان خودروی برقی اضافه خواهد شد.

بسیاری از ۲۱۷۰۰۰ کامیون خدمات پستی بیش از سه دهه قدمت دارند، بنابراین ناوگان به شدت به یک ارتقا دهید. USPS می گوید هنوز در حال بررسی «امکان سنجی دستیابی به ۱۰۰ درصد برق رسانی» به عنوان بخشی از استراتژی ۴۰ میلیارد دلاری برای به روز رسانی عملیات خود است.


منبع: https://www.theverge.com/2024/1/22/24046897/usps-postal-service-electric-vehicle-charging-event

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *