شارژرهای Qi2 جدید Anker سرعت MagSafe را بدون قیمت MagSafe ارائه می دهند

آنها به خودی خود ارزان نیستند، اما ارزان تر هستند.

آنکر بود یکی از اولین شرکت هایی که شارژرهای Qi2 را معرفی کرددر آگوست ۲۰۲۳ و در حالی که هر کس در جهان به نظر می رسد راه اندازی آنها در حال حاضر، Anker’s اولین چیزی است که من به دستم رسیده است.

برای کاربران آیفون، Qi2 در حال حاضر یک فروش آسان است: با یک آیفون سازگار، ارزان‌تر از شارژرهای معتبر MagSafe و به همان سرعت است. اگرچه تا کنون برای کاربران اندروید یا خانواده‌های دارای پلتفرم مختلط جذابیت کمتری دارد – از شارژ معمولی Qi در دستگاه‌های غیرمجاز کندتر است.

من چند هفته را با سه دستگاه Anker Qi2 گذرانده ام که همه آنها امروز در دسترس هستند: the ایستگاه شارژ بی سیم MagGo 109.99 دلار (تاشو ۳ در ۱)، پاور بانک MagGo 69.99 دلار (ظرفیت ۶۶۰۰ میلی آمپر ساعت) و ۹۹٫۹۹ دلار ایستگاه شارژ مغناطیسی MagGo (8-in-1)، که عموماً با نام Orb شناخته می شود. هر سه با سرعتی که قرار است شارژ شوند، آیفون را حداقل به اندازه MagSafe واقعی محکم نگه دارید و ظاهر بسیار خوبی دارند. و آنها نسبت به شارژرهای دارای گواهی MagSafe ارزان تر هستند. گوی و پاوربانک رقابت مستقیمی با هم ندارند، اما شارژر سه در یک حدود ۴۰ دلار کمتر از نرخ فعلی برای سه در یک دارای گواهی MagSafe است.

پاور بانک MagGo

یک شارژر تخته‌ای تاشو سفید و خاکستری که آیفون 14 پرو را روی سطح شارژ مغناطیسی Qi2 نگه می‌دارد.  آیفون در حالت Standby است و ساعت آنالوگ سفید روی مشکی را نمایش می دهد
پاوربانک Anker MagGo بیشتر یک پایه شارژ قابل حمل با یک باتری در آن است.
عقب تاشو Anker، تا شده، با آیفونی که بالای آن قرار گرفته است.  ضخامت پاوربانک تقریباً دو برابر آیفون با قاب روشن است.
این یک پاوربانک جیبی بر اساس اکثر استانداردها نیست.

پاور بانک MagGo بسیار حجیم تر از ظرفیت ۶۶۰۰ میلی آمپر ساعتی آن است. این بیشتر یک پایه شارژ قابل حمل است تا چیزی که در هنگام حرکت به پشت تلفن خود می زنید. با ۲۶۶ گرم، ۵۵ گرم سنگین تر از آیفون ۱۴ پرو من و بیش از ۱۰۰ گرم سنگین تر از ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. باتری مغناطیسی Anker 622 من مالک … هستم. اما لولای آن بسیار محکم‌تر از پایه فلاپی روی باتری ۶۲۲ است، گوشی شما را دو برابر سریع‌تر شارژ می‌کند و از شارژ عبوری پشتیبانی می‌کند. اگر وقتی باتری پر است آن را به دیوار وصل کنید، گوشی را با سرعت کامل شارژ می کند. اگر باتری خالی باشد، هر دو با سرعت یکسان شارژ می شود.

ایستگاه شارژ بی‌سیم MagGo (3 در ۱ تاشو)

iPhone 14، Apple Watch و AirPods Pro همگی با شارژر سفید قابل حمل Qi2 شارژ می شوند.  ساعت اپل از زیر به بالا می‌چرخد.
شارژر سه در یک تاشو Anker نسبت به پاوربانک جیبی بیشتری دارد، نه این که چیز زیادی بگوید.

من نمی دانم چرا Anker ایستگاه شارژ سه در یک تاشو Qi2 خود را دقیقاً شبیه پاوربانک تاشو Qi2 خود ساخته است. مدام آنها را قاطی می کنم. صرف نظر از این، این چیز شسته و رفته است. ساعت اپل واچ از پایه بیرون می‌رود، بنابراین اگر اپل واچ ندارید، همیشه در حالت آویزان نیست و زاویه ایستاده Qi2 می‌تواند موقعیت خود را از حدود ۱۵ تا ۸۵ درجه حفظ کند. با باز کردن پایه، شارژر Qi 5 واتی در داخل ظاهر می شود که برای شارژ ایرپاد یا سایر هدفون های بی سیم مناسب است. ضخیم است، مانند پاوربانک، اما حداقل شکل آن باعث می شود تا در سفر کمی راحت تر از MagSafe مورد تایید قرار گیرد. مکعب ۳ در ۱.

سه در یک با یک آداپتور برق متناوب ۴۰ واتی عرضه می شود. با توجه به مشخصات، می تواند تا ۱۵ وات از طریق Qi2 و هر کدام ۵ وات از شارژرهای Apple Watch و Qi تولید کند.

گوی

نمای جلوی شارژر 8 در 1 Anker orb با آیفون متصل به کی2.
شارژر هشت در یک Anker به طرز فریبنده ای آرام به نظر می رسد بدون اینکه چیزی به پشت وصل شود.
نمای پشتی Anker 8-in-1 orb که سه پریز برق متناوب، دو پورت USB-A و دو پورت USB-C را نشان می‌دهد.
گوی از شارژ ۶۷ واتی در Qi2 (15 وات) و چهار پورت USB پشتیبانی می کند. همچنین دارای سه پریز AC است.

ایستگاه شارژ مغناطیسی Anker MagGo 8-in-1، با نام مستعار Orb، ۹۹٫۹۹ دلار است که حدود ۳۰ دلار بیشتر از نسخه Qi مغناطیسی معمولی. دارای دو پورت USB-A و دو درگاه USB-C است و می‌تواند تا ۶۷ وات مجموع توان خروجی، از جمله حداکثر ۱۵ وات شارژر Qi2 را پشتیبانی کند (از طریق سه خروجی AC می‌تواند خیلی بیشتر را پشتیبانی کند). می‌توانید یک اختاپوس رومیزی واقعی را در اینجا تهیه کنید، یا شارژرهای کل برق را جایگزین کنید. در این مورد فکر کنید، اگر می خواهید.

بقیه ترکیب

انکر همچنین اعلام کرد:

  • یک پد شارژر بی سیم با یک کابل پنج فوتی و آداپتور AC به قیمت ۲۰٫۹۹ دلار
  • یک پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پایه پایه و صفحه نمایش LCD (89.99 دلار، موجود در ۸ ژانویه)
  • یک پایه شارژ سه در یک که بسیار شبیه به Belkin است (۸۹٫۹۹ دلار، در فوریه موجود است)
  • و یک پد شارژ سه در یک با شارژرهای Qi2 و Apple Watch پاپ آپ (۹۹٫۹۹ دلار، در آوریل ۲۰۲۴)

نرخ شارژ Qi2 تست شده است

تا ۱۵ وات با آیفون های دارای گواهی Qi2: از آزمایش محدود من، به نظر می رسد هر سه شارژر Qi2 آیفون ۱۴ پرو من را تا ۱۵ وات شارژ می کنند، درست مانند شارژر MagSafe اپل. اپل و سازندگان شارژر همیشه می گویند “تا ۱۵ وات” زیرا آیفون همیشه از آن همه توان استفاده نمی کند. اگر باتری خیلی کم باشد، برای مدتی به ۱۵ وات می رسد، سپس با پر شدن آن یا اگر تلفن خیلی داغ می شود، سرعت آن را کاهش دهید. در تجربه من، این بیشتر به معنای نرخ شارژ حدود ۱۲ یا ۱۳ وات بود.

حداکثر ۷٫۵ وات با آیفون های بدون گواهی: این آیفون های سری ۱۳ و ۱۴ با سیستم عامل iOS 17.2 سازگار با Qi2 شدند. آیفون ۱۴ پرو همسرم، که هنوز در iOS 17.1 بود، تا زمانی که نرم افزار را به روز کردم، به ۷٫۵ وات رسید – حداکثر نرخ شارژ بی سیم Qi v1، مغناطیسی یا غیره.

تا ۵ وات با دستگاه های Qi v1: من همچنین شارژر تاشو سه در یک را با Samsung Galaxy S22 تست کردم. S22 می تواند تا ۱۰ وات با یک شارژر استاندارد Qi – یا یک شارژر سازگار با MagSafe مانند پد شارژ Anker 313 – اما حداکثر ۵ وات با Qi2. بنابراین، اگر شما فردی هستید، مانند ویرایشگر من دن سیفرت، که حلقه‌های مغناطیسی را به پشت تلفن‌های اندرویدی می‌کوبد تا بتوانید از لوازم جانبی Qi مغناطیسی استفاده کنید، نیازی نیست برای ارتقا به Qi2 عجله کنید.

Qi v2.0 نیز شامل “پیشرفتی در نمایه توان افزوده شارژ بی سیم موجود (EPP) که شامل آهنربا نمی شود اما با استاندارد Qi v 2.0 مطابقت دارد” و دستگاه های Qi v2.0 همگی با هم کار خواهند کرد، بنابراین می توان تصور کرد که دستگاه های قدیمی بدون آهن ربا می توانند دریافت کنند. سازگاری Qi v2.0 از طریق به روز رسانی نرم افزار. آستانه با کنسرسیوم برق بی سیم تماس گرفته است تا بپرسد آیا این امکان وجود دارد یا خیر.

Qi2 در مقابل MagSafe در مقابل MagSafe سازگار

جذابیت Qi2 برای کاربران آیفون این است که نرخ شارژ واقعی MagSafe را با پول کمتر به شما می دهد و در حال حاضر نیز وجود دارد. خیلی بیشتر شارژرهای Qi2 بیش از همیشه شارژرهای رسمی دارای گواهی MagSafe معرفی شدند.

نرخ خرید شارژر سه در یک دارای گواهی MagSafe حدود ۱۵۰ دلار است، بدون احتساب فروش. مدل های سه در یک Qi2 Anker از ۹۰ تا ۱۱۰ دلار متغیر است. پد شارژ اصلی Qi2 با یک آداپتور AC 21 دلار است. شارژر MagSafe اپل بدون آداپتور ۴۰ دلار و پد MagSafe Belkin بدون آداپتور AC 30 دلار و با آن ۴۰ دلار است.

تنها چیزی که می‌توانم به MagSafe رسمی فکر کنم و Qi2 نمی‌کند، این است که به یاد بیاورد کدام صفحه نمایش Standby را روی کدام شارژر می‌خواهید. اما ما در حال حاضر شاهد فروش برخی از شارژرهای دارای گواهی MagSafe هستیم تا قیمت ها را به Qi2 نزدیک کنیم، بنابراین شاید این جزر و مد حتی آن قایق را نیز بالا ببرد.

عکاسی توسط ناتان ادواردز / The Verge


منبع: https://www.theverge.com/24027019/anker-qi2-hands-on-magsafe-speed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *