شارژرهای Qi2 Anker، آیفون‌ها را با توان ۱۵ وات شارژ می‌کنند

نسل بعدی شارژرهای Qi2 از Anker، این شارژر را شارژ خواهند کرد آیفون ۱۳، آیفون ۱۴و آیفون ۱۵ انکر گفت که در سرعت های سریعتر ۱۵ وات آستانه. شارژرهای کنونی مبتنی بر Qi از شرکت هایی مانند Anker زمانی که با آیفون های اپل استفاده می شوند به ۷٫۵ وات محدود می شوند، در حالی که MagSafe شارژرها از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می کنند.

شارژرهای Qi2 Anker، آیفون‌ها را با توان ۱۵ وات شارژ می‌کنند
در حالی که Qi2 دارای همان تراز مغناطیسی است که MagSafe ارائه می دهد، اپل جزئیاتی در مورد سرعت شارژ Qi2 ارائه نکرده است. آیفون پشتیبانی خواهد کرد. در جریان معرفی آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو اپل گفته است که از Qi2 پشتیبانی می کند، اما صفحه مشخصات فنی دستگاه ها می گوید که شارژ بی سیم Qi به ۷٫۵ وات محدود شده است.

مری وودبری، سخنگوی Anker، در ایمیلی به The Verge تایید کرد که برخلاف محصولات قدیمی Qi که به شارژ نیم‌سرعت ۷٫۵ واتی با آیفون محدود می‌شدند، محصولات جدید MagGo می‌توانند از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی کنند، همان حداکثر نرخی که با برند MagSafe اپل دریافت می‌کنید. دنده.

اپل سرعت شارژ ۱۵ واتی با Qi2 را تایید نکرده است، و همچنین تولیدکنندگان دیگری که روی Qi2 کار می کنند سرعت شارژ خاصی را ارائه نکرده اند، اما اگر شارژرهای Qi2 آینده Anker با ۱۵ وات کار کنند، شارژرهای بی سیم دیگر احتمالاً حداکثر سرعت را خواهند داشت.

مدل‌های آیفون ۱۵ از زمانی که عرضه شدند از Qi2 پشتیبانی می‌کردند و با iOS 17.2 که به زودی عرضه می‌شود، اپل اضافه کردن پشتیبانی Qi2 به مدل های آیفون ۱۳ و آیفون ۱۴٫

اگر Qi2 از سرعت شارژ واقعی ۱۵ واتی در آیفون مشابه MagSafe پشتیبانی می‌کند، گواهینامه می‌تواند به رفع برخی گیج‌کننده‌ها با شارژرهای بی‌سیم مغناطیسی موجود کمک کند. شارژرهای مبتنی بر Qi فعلی که دارای آهنربا هستند هنوز به شارژ ۷٫۵ واتی محدود می‌شوند، اما سازندگان اغلب دوست دارند بگویند که تا ۱۵ وات را پشتیبانی می‌کنند زیرا سایر گوشی‌های هوشمند غیرآیفون می‌توانند با این سرعت شارژ شوند.

انتظار می رود اولین شارژرهای Qi2 در اواخر سال ۲۰۲۳ عرضه شود برندهایی مانند بلکین، موفیو آنکر قبلاً محصولات جدید Qi2 را معرفی کرده اند.

برچسب ها: آنکر، Qi2


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/06/anker-qi2-15w-charging/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *