شارژر MagSafe Duo با قیمت پایین همیشه ۷۹٫۹۹ دلار، شارژر MagSafe در فروش به قیمت ۲۷٫۹۹ دلار

Woot امروز یک زن و شوهر از معاملات لوازم جانبی اپلاز جمله قیمت های پایین شارژر MagSafe و MagSafe Duo Charger. علاوه بر این، آمازون تخفیف های زیادی در قاب های FineWoven و سیلیکونی برای مدل های آیفون ۱۵ دارد.

شارژر MagSafe Duo با قیمت پایین همیشه ۷۹٫۹۹ دلار، شارژر MagSafe در فروش به قیمت ۲۷٫۹۹ دلارتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با Woot است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

هر دو شارژر MagSafe موجود در این فروش در شرایط کاملاً نو هستند و با یک سال گارانتی محدود سازنده اپل عرضه می شوند. یک تحویل تخمینی بین ۷ مارس و ۱۱ مارس پیدا خواهید کرد، اگرچه این تاریخ ها ممکن است بسته به مکان شما تغییر کند.

نکته قابل توجه این فروش، شارژر MagSafe Duo برای آن است ۷۹٫۹۹ دلار، از ۱۲۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این یک مسابقه برای بهترین قیمت تا کنون در لوازم جانبی است. شارژر MagSafe Duo می تواند به طور همزمان آیفون را از طریق MagSafe و Apple Watch شارژ کند.

Woot همچنین دارای شارژر MagSafe برای ۲۷٫۹۹ دلار، از ۳۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این قیمت ۲ دلاری از قیمت قبلی Woot برای لوازم جانبی پیشی می‌گیرد و یکی از پایین‌ترین قیمت‌هایی است که تا کنون در سال ۲۰۲۴ دنبال کرده‌ایم.

البته وجود دارد بسیاری از معاملات دیگر در فروش Woot، از جمله داک شارژ مغناطیسی اپل واچ برای ۳۴٫۹۹ دلار (۴۴ دلار تخفیف) و Apple Watch Milanese Loop برای ۳۶٫۹۹ دلار (۶۲ دلار تخفیف). همچنین کابل‌های USB-C، اپل واچ‌های نسل قبلی، قاب‌های آیفون، باندهای اپل واچ و موارد دیگر را با تخفیف خواهید یافت.

در نهایت، در آمازون نیز مجموعه بزرگی از قاب‌های Fine Woven و سیلیکونی برای آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس به فروش می‌رسد. شما می توانید این موارد را با قیمت کمتر از ۲۳٫۸۱ دلار در حال حاضر در آمازون پیدا کنید، و برای دریافت این معاملات نیازی به کد کوپنی نیست.

از بهترین تخفیف های این هفته محصولات اپل و لوازم جانبی مرتبط در بخش اختصاصی ما مطلع شوید خلاصه معاملات اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/29/magsafe-duo-charger-low-price/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *