شارژ جدید Fitbit 6 با تخفیف ۶۰ دلاری راحت می شود

ممکن است گوگل در تخفیف Pixel Watch 2 جدید خود مردد باشد، اما این باعث نشده که Fitbit Charge 6 جدید خود را به قیمتی باورنکردنی کاهش دهد. در حالی که تنها چند هفته از Pixel Watch جدید قدیمی‌تر است، Charge 6 60 دلار تخفیف دارد و قیمت اولیه آن ۹۹٫۹۵ دلار است.

به سختی می توان گفت که چرا گوگل در حال حاضر این Fitbit جدید را به شدت تخفیف می دهد، مگر اینکه به کندی شروع به کار کرده باشد. این شارژ ۶ جدید بود هفته قبل اعلام شد گوگل پیکسل ۸ و پیکسل واچ ۲ را به نمایش گذاشت و کمی زیر رادار پرواز کرد. اگرچه این یک ردیاب تناسب اندام تازه است و اگر ترجیح می دهید تناسب اندام خود را بدون نیاز به استفاده از ساعت هوشمند کامل ردیابی کنید، احتمالاً نباید روی آن بخوابید.

این Fitbit Charge 6 جدید «دقیق‌ترین ضربان قلب» را نسبت به Fitbit تا به امروز ردیابی می‌کند، اکنون می‌تواند به دستگاه‌های ورزشی (مانند دوچرخه ثابت یا تردمیل) متصل شود، همه کارهایی را که Pixel Watch 2 انجام می‌دهد ردیابی کند، تا حداکثر دوام دارد. ۷ روز با یک بار شارژ، و برای اولین بار شامل YouTube Music، Google Maps و Google Wallet می‌شود. مانند، این یک ارتقاء قوی برای خط شارژ است.

۶۰ دلار تخفیف: گوگل برای اولین بار شارژ ۶ را در اوایل نوامبر تخفیف داد و از آن زمان تاکنون قیمت آن را افزایش نداده است. بنابراین یک ماه پس از رسمی شدن Charge 6، آنها اساساً قیمت را تقریباً ۴۰٪ کاهش دادند و آن را در آنجا نگه داشتند. Fitbit Charge 6 حدود یک ماه قبل از اینکه گوگل تصمیم بگیرد نمی تواند با آن قیمت بفروشد، فقط ۱۶۰ دلار تمام شد. این دیوانه است.

من Fitbit Charge 6 را برای چند هفته آزمایش کردم و اخیراً آن را حذف کردم. این یک ردیاب تناسب اندام دوست داشتنی است که از سر راه شما دور می ماند، روزها و روزها با یک بار شارژ دوام می آورد، تمام موارد بهداشتی را که برای من مهم است به درستی پیگیری می کند و همان طور که می خواهید در برنامه Fitbit کار می کند. اگر برای اولین بار پس از مدتی برای بازگشت به Garmin Forerunner 955 احساس خارش نمی کردم، هنوز هم شارژ ۶ را تکان می دادم.

پیوندهای Fitbit Charge 6: آمازون | بهترین خرید


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/29/fitbits-new-charge-6-is-60-off-and-down-to-just-99/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *