شاسی بلند الکتریکی میان رده کادیلاک Optiq نشانه هایی از Lyriq رده بالا گرفته است

کادیلاک از یک شاسی بلند کامپکت الکتریکی جدید رونمایی کرد. Optiq در زیر قرار خواهد گرفت لیریک در خط تولید کادیلاک، و تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط این خودروساز نشان می دهد که از سبک های گران قیمت SUV نیز استفاده خواهد کرد. با این حال، ممکن است لازم باشد قبل از خرید کمی صبر کنید، زیرا کادیلاک می گوید تا سال ۲۰۲۴ اطلاعات بیشتری در مورد Optiq (از جمله مشخصات کامل آن) نخواهیم شنید.

Optiq به قرارداد نامگذاری کادیلاک برای پایان دادن به نام خودروهای برقی خود با نوعی “IQ” ادامه خواهد داد. علاوه بر لیریکنمونه های دیگر عبارتند از Escalade IQ و سلستیق.

اگرچه کادیلاک به صراحت این موضوع را اعلام نکرده است، Optiq احتمالا از آن استفاده خواهد کرد پلت فرم باتری Ultium جنرال موتورز. جاده و راننده حدس و گمان می زند از آنجایی که شاسی بلند کادیلاک از نظر اندازه مشابه است Chevy Equinox EV، می تواند مشخصات مشابهی داشته باشد. Equinox دارای یک موتور الکتریکی ۲۱۰ اسب بخاری برای چرخ های جلو و یک مجموعه اختیاری ۲۹۰ اسب بخاری دو موتوره چهار چرخ متحرک است که برد آن احتمالاً در حدود ۳۰۰ مایل برای پیکربندی های حداکثری محدود می شود.

شاسی بلند الکتریکی میان رده کادیلاک Optiq نشانه هایی از Lyriq رده بالا گرفته است
کادیلاک

وبلاگ خودکار یادداشت جزئیاتی که قبلاً در مورد آن می دانیم نسخه Optiq ساخته شده برای چینبا تشکر از عکس ها و اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از طریق فرآیند تایید خودروهای قبل از عرضه به بازار توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات کشور (MIIT). این مدل ظاهراً ۱۸۹٫۸ اینچ طول، ۷۵٫۳ اینچ عرض و ۶۴٫۶ اینچ ارتفاع دارد. این باعث می شود آن را حدود ۲٫۵ اینچ باریک تر و هفت اینچ کوتاه تر از Lyriq (طول) کند. مدل چینی با وزن ۴٫۸۵۰ پوند با حداکثر سرعت ۱۱۲ مایل در ساعت ذکر شده است. این خودرو دارای دو پیکربندی دیفرانسیل جلو، از جمله یک موتور ۲۰۱ اسب بخاری و یک موتور ۲۴۱ اسب بخاری است.

کادیلاک بیانیه مطبوعاتی کامل کوتاه و دقیق بود در این اطلاعیه آمده است: «امروز، کادیلاک چهارمین وسیله نقلیه‌ای را تأیید کرد که به مجموعه خودروهای برقی در حال گسترش جهانی خود – OPTIQ ملحق شده است. OPTIQ به عنوان نقطه ورود برای خط تولید خودروهای برقی کادیلاک در آمریکای شمالی عمل خواهد کرد و در زیر LYRIQ، یک SUV جمع و جور لوکس قرار دارد. دینامیک رانندگی با روحیه OPTIQ برای جذب مشتریان لوکس جهانی طراحی شده است. جزئیات بیشتر و همچنین ویژگی‌های موجود و قیمت، سال آینده معرفی خواهند شد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/cadillacs-midrange-optiq-electric-suv-takes-cues-from-the-high-end-lyriq-183414934.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/cadillacs-midrange-optiq-electric-suv-takes-cues-from-the-high-end-lyriq-183414934.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *