شایعات اندازه صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S24 برای هر مدل

سامسونگ قرار است این گوشی را راه اندازی کند گلکسی اس ۲۴ تلفن های سری در ۱۷ ژانویه در اولین رویداد Galaxy Unpacked آن در سال ۲۰۲۴٫ و سری S24 مانند گلکسی اس ۲۳ انتظار می‌رود سری‌های قبل از آن، در سه اندازه صفحه نمایش عرضه شوند، و همچنین تعداد زیادی از پیشرفت‌ها را در CPU، باتری، و دوربین خود داشته باشند.

با این حال، یکی از به‌روزرسانی‌هایی که اغلب نادیده گرفته می‌شود، بهبود نمایشگرها است. سامسونگ به خاطر تولید برخی از بهترین صفحه‌نمایش‌های موجود در بازار، تولید رنگ‌های اشباع غنی، جزئیات واضح و حرکت صاف شهرت دارد. تمرکز آن بر روی صفحه نمایش منطقی است زیرا صفحه نمایش ها نقطه اصلی تعامل ما با دستگاه های ما هستند.

هیچ چیز مهم‌تر از صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند نیست و فناوری پنل تلفن‌ها در سال‌های اخیر از پیشرفت‌های قابل توجهی در وضوح، روشنایی، کیفیت بصری و نرخ تازه‌سازی برخوردار بوده است.

همانطور که گفته شد، انتظار می رود خانواده گلکسی اس ۲۴ دارای سه اندازه صفحه نمایش باشد که کوچکترین آنها با گلکسی اس ۲۴ استاندارد شروع می شود و سپس کمی افزایش می یابد. گلکسی اس ۲۴ پلاسو تکمیل کردن با گلکسی اس ۲۴ اولترا. برای جزئیات بیشتر در مورد انتظارات از اندازه صفحه نمایش گلکسی ۲۴ و تأثیر آنها بر طراحی، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سامسونگ گلکسی اس ۲۴

شایعات اندازه صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S24 برای هر مدل

(اعتبار تصویر: سرفصل های اندروید)

سطح ورودی کاملاً جدید شایعه شده است که گلکسی اس ۲۴ از صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی استفاده می کندکه نسبت به سال گذشته ارتقاء کمی دارد گلکسی اس ۲۳.

مدل قبلی دارای صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی با S24 بود که انتظار می رفت حاشیه های باریک تری ارائه دهد.

رزولوشن گلکسی اس ۲۴ پایه سامسونگ احتمالاً در FHD+ یا ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ ثابت باقی می ماند که در سال ۲۰۲۴ هنوز کیفیت مناسبی دارد.

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ پلاس

رندر سامسونگ گلکسی S24/S24 Plus فاش شده است

(اعتبار تصویر: سرفصل های اندروید)

یکی دیگر از پیشرفت ها گلکسی اس ۲۴ پلاس است که گفته می شود از صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی قابل احترام با حاشیه های کاهش یافته در قاب صفحه استفاده می کند.

این یکی دیگر از بهبودهای خفیف ۱ اینچی نسبت به قبلی است گلکسی اس ۲۳ پلاسکه دارای یک پنل ۶٫۶ اینچی بود.

با این حال، جالب تر این است که رزولوشن گلکسی اس ۲۴ پلاس نیز شایعه دریافت شده است ارتقاء از همان وضوح ۱۰۸۰ x 2340 به ارتقاء QHD+ یا WQHD.

این بدان معناست که می‌تواند تعداد پیکسل‌های بیشتری را در نسبت ابعاد وسیع‌تری داشته باشد، که یکی از دلایلی را برای دارندگان مدل‌های قبلی پلاس به‌خاطر در نظر گرفتن ارتقاء می‌دهد.

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا

رندر غیر رسمی از Samsung Galaxy S24 Ultra

(اعتبار تصویر: @OnLeaks / @SmartPrix)

مثل همیشه، مدل اولترا دارای بزرگترین نمایشگر است و شایعه شده است که گلکسی اس ۲۴ اولترا از صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی فوق العاده برخوردار است.

این آن را در همان قلمرو قرار می دهد آیفون ۱۵ پرو مکس (۶٫۷ اینچ)، گوگل پیکسل ۸ پرو (۶٫۷ اینچ)، و به همان اندازه قبلی سامسونگ اس ۲۳ اولترا و حتی بزرگتر S22 Ultra.

این در ابتدا محافظه کارانه به نظر می رسد تا زمانی که ببینید کل خانواده گلکسی اس ۲۴ شایعه شده است که صفحه نمایشی با روشنایی ۲۵۰۰ نیت دارد که نسبت به ۱۷۵۰ نیت قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است.

رزولوشن گلکسی اس ۲۴ اولترا احتمالاً یکسان باقی می ماند یا مشابه رزولوشن چشمگیر S23 اولترا ۳۰۸۸ در ۱۴۴۰ است.

چشم انداز اندازه صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S24

در حالی که نمایشگر گلکسی اس ۲۴ قرار نیست استانداردهای صفحه نمایش گوشی های هوشمند را متحول کند، هنوز چیزهای زیادی برای هیجان زده شدن وجود دارد، به خصوص برای طرفداران مدل های پایه و پلاس گلکسی اس ۲۴٫

یکی از ارتقاهای قابل توجه در S24 و S24 Plus اضافه شدن فناوری LTPO است که انتظار می رود با ارائه محدوده نرخ به روز رسانی بیشتر صفحه نمایش را در مصرف باتری کارآمدتر کند که به صفحه نمایش اجازه می دهد تا به نرخ های پایین تری کاهش یابد تا در هنگام مصرف انرژی صرفه جویی شود. نیاز نیست.

پنل‌های LTPO در گوشی‌های قبلی گلکسی اولترا وجود داشته‌اند، اما هرگز به گوشی‌های استاندارد سری S Galaxy S نرسیده‌اند. امثال گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۲ نرخ‌های تازه‌سازی متغیری را ارائه می‌کردند، اما این نرخ‌ها تنها از ۱۲۰ هرتز به ۴۸ هرتز کاهش یافتند تا ۱ هرتز.

همانطور که از گوشی های سری گلکسی S انتظار می رود، با اضافه شدن فناوری LTPO، صفحه نمایش باید بصری و عملکرد روانی ارائه دهد، اما در عین حال بهره وری انرژی را نیز افزایش می دهد.

با این حال، اگر این مشخصات نمی توانند شما را وسوسه کنند و به دنبال بهترین چیزی هستید که سامسونگ در حال حاضر ارائه کرده است، راهنمای ما را در مورد معاملات Samsung Galaxy S23 در حال حاضر موجود است

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/samsung-phones/samsung-galaxy-s24-screen-size

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *