شایعه شده است که اپل در اوایل سال ۲۰۲۴ لوازم جانبی مک خود را به USB-C تغییر خواهد داد

شایعه شده است که اپل در اوایل سال ۲۰۲۴ لوازم جانبی مک خود را به USB-C تغییر خواهد داد

آیفون ۱۵ امسال به USB-C روی آورد، اما پورت لایتنینگ با چندین لوازم جانبی مک ادامه دارد. آخرین شایعه این است که این لوازم جانبی در نیمه اول سال آینده با پورت های USB-C به روز می شوند.

این مطابق است دیجیتال فوری در سایت رسانه اجتماعی چینی Weibo (از طریق ۹to5Mac) و «بهار ۲۰۲۴» ذکر شده است. ما فرض می کنیم که این به معنای بهار در نیمکره شمالی است، بنابراین مارس، آوریل یا می.

منبع اطلاعات از ماوس جادویی اپل، صفحه کلید جادویی و صفحه‌کلید جادویی نام می‌برد، اگرچه اطلاعات زیادی فراتر از آن به دست نمی‌آوریم – این امکان وجود دارد که سوئیچ به USB-C تنها با به‌روزرسانی باشد.

وقتی این اتفاق بیفتد، دیگر محصولات اپل با پورت لایتنینگ باقی نمی‌مانند. این شرکت هنوز هم می‌گوید آیفون‌های قدیمی‌تر البته و مانند ما بررسی آیفون SE 3 به شما خواهد گفت، آن تلفن دارای یک پورت لایتنینگ نیز در پایین آن است.

یک رویداد خاص؟

یه شایعه دیگه اوایل این هفته پیشنهاد شد که مدل‌های جدید iPad Air، iPad Pro و MacBook Air – که همگی از تراشه M3 خود اپل پشتیبانی می‌کنند – می‌توانند در ماه‌های مارس، آوریل یا می نیز عرضه شوند، بنابراین به نظر می‌رسد که تعداد زیادی از آنها وجود داشته باشد. سخت افزار جدید در حال نمایش

اپل در گذشته محصولاتی را در ماه مارس عرضه کرده بود، اگرچه امسال این کار را نکرد. امسال ما داشتیم تراشه های اپل M2 و برخی از به‌روزرسانی‌های رایانه Mac مرتبط در ژانویه اعلام شد، اما تا WWDC 2023 در ژوئن هیچ خبری نبود.

چیزی که باید دید این است که آیا ما یک رویداد کامل را دریافت خواهیم کرد که بصورت مستقیم از طریق وب پخش می شود – مانند ما در مارس ۲۰۲۲ انجام دادیمزمانی که محصولاتی از جمله مک استودیو معرفی شدند – یا اینکه آیا اپل به جای آن، خود را با انبوهی از انتشارات مطبوعاتی قانع خواهد کرد.

منطقی است که اپل به آرامی استفاده از لایتنینگ را کنار بگذارد، اگرچه ما هرگز نمی‌دانیم که اگر آیفون‌ها این پورت را نداشتند یا خیر. برای مقررات اتحادیه اروپا. به نظر می رسد لوازم جانبی پرچمدار اپل در ردیف بعدی قرار دارند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/macs/apple-rumored-to-be-switching-its-mac-accessories-to-usb-c-early-in-2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *