شایعه شده است که اپل دوباره طراحی دکمه آیفون ۱۶ را تغییر داده است

شایعه شده است که اپل دوباره طراحی دکمه آیفون ۱۶ را تغییر داده است

چه خبر است آیفون ۱۶ طراحی دکمه؟ قبلاً شنیده بودیم که مدل های ۲۰۲۴ دریافت خواهند شد یک دکمه ضبط جدید و تغییر به یک طرح حالت جامد برای همه دکمه‌های آن‌ها، و اکنون گزارش جدیدی از تغییرات دکمه برای هضم وجود دارد.

MacRumors ادعا می کند که نمونه اولیه طرح های آیفون ۱۶ را دیده است که دارای دکمه Action و دکمه های تنظیم صدا هستند که بسیار شبیه به پیکربندی اجرا شده در فعلی هستند. آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس.

این به تنهایی قابل توجه نخواهد بود – اما قبلاً سه طرح اولیه قبلی وجود داشته است که دارای پیکربندی‌های مختلف این دکمه‌ها هستند که در سمت چپ گوشی قرار می‌گیرند و به صفحه نمایش نگاه می‌کنید.

به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد که اپل ممکن است بار دیگر برنامه‌های خود را برای اجرای چیزی کمی نوآورانه‌تر کنار گذاشته باشد. ما منتظر دکمه های حالت جامد (یا خازنی) بودیم در سری آیفون ۱۵ همچنین، اما در نهایت آنها هرگز ظاهر نشدند.

مسائل فوری

دکمه‌های خازنی در واقع حرکت نمی‌کنند – در عوض به‌طور بسیار ظریفی می‌لرزند تا وقتی فشار داده می‌شوند، بازخورد بدهند. اپل قبلاً از آنها در ترک‌پد لپ‌تاپ‌های مک‌بوک خود و در دکمه Home برای لپ‌تاپ‌های خود استفاده می‌کند آیفون SE در سال ۲۰۲۲ راه اندازی شد.

می توانید برگردید و به آن نگاه کنید شایعات نمونه اولیه قبلی برای دیدن اینکه این دکمه های خازنی در آیفون ۱۶ چگونه به نظر می رسند، و در یک مرحله یک دکمه Action بزرگتر در کنار یک دکمه ولوم یکپارچه در نظر گرفته شد.

MacRumors می‌گوید جدیدترین طراحی، دکمه‌های ولوم جداگانه با یک دکمه Action را نشان می‌دهد که به اندازه فعلی می‌چسبد. یک دکمه ضبط جدید همچنان در سمت دیگر گنجانده شده است و در حالی که خازنی نیست، گفته می شود که با قاب گوشی همسطح است.

چیز دیگری که دکمه های خازنی ممکن است به همراه داشته باشند، پاسخ های متفاوتی بر اساس آن خواهد بود چقدر به آنها فشار داده می شود. حداقل در حال حاضر، به نظر می رسد که این فناوری قرار نیست در آیفون ۱۶ ظاهر شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/iphone/apple-is-rumored-to-have-tweaked-the-iphone-16-button-design-again

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *