شایعه شده است که “دکمه ضبط” جدید آیفون ۱۶ عملکرد دوربین رده بالایی را تقلید می کند

این آیفون ۱۶ به گفته یکی از افشاگران Weibo، دکمه Capture جدید خط تولید می‌تواند چندین سطح فشار را برای شبیه‌سازی یک دکمه شاتر دو مرحله‌ای از دوربین‌های دیجیتال اختصاصی تشخیص دهد.

شایعه شده است که “دکمه ضبط” جدید آیفون ۱۶ عملکرد دوربین رده بالایی را تقلید می کند
MacRumors اولین کسی بود که حضور a دکمه جدید در مدل های آیفون ۱۶ به نامدکمه گرفتن“سال گذشته. بلومبرگ‘s مارک گورمن متذکر شد که دکمه Capture قادر به ضبط ویدیو و اطلاعات گزارش شده است که دکمه کپچر ویژگی هایی مانند امکان بزرگنمایی و کوچک نمایی با کشیدن انگشت به چپ و راست روی دکمه و فوکوس بر روی سوژه با فشار ملایم اضافه می کند.

اکنون، کاربر Weiboدیجیتال فوری” تایید می کند که عملکرد اصلی دکمه کپچر فعال کردن تصویر یا فیلمبرداری خواهد بود، اما یک فشار ملایم به کاربر امکان می دهد فوکوس را تنظیم کند. این عملاً همان عملکردی است که در اکثر دوربین های DSLR و دوربین های بدون آینه وجود دارد، جایی که دکمه شاتر دارای دو مرحله است. : با فشار دادن آن تا نیمه، فوکوس یا نوردهی قفل می شود و با فشار دادن آن در تمام طول مسیر، یک عکس ثبت می شود. افشاکننده اضافه کرد که اولین دکمه Capture باعث تقویت آیفونچرخش به سمت عکاسی

همانطور که در نگاه اولیه به توضیح داده شد نمونه های اولیه آیفون ۱۶دکمه Capture در سمت راست پایین آیفون ۱۶ قرار خواهد گرفت. این دکمه جای آنتن mmWave را در مدل‌های آیفون ایالات متحده می‌گیرد و آنتن mmWave به سمت چپ دستگاه در زیر ولوم و Action جابجا می‌شود. دکمه ها. مدل‌های غیرآمریکایی آنتن mmWave ندارند که برای قرار دادن دکمه Capture باید جابجا شود.

Instant Digital از نظر افشای اطلاعات دقیق در مورد برنامه های اپل سابقه متفاوتی دارد. منبع بود اولین گزارش را آیفون ۱۴طراوت بهار زرد، فیلم فضایی گرفتن بر روی آیفون ۱۵ پروو اپل واچ سری ۹‘s به روز رسانی سخت افزاری جزئیو همچنین تنها منبع تنها شایعه ای است که ادعا می کند آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس از این ویژگی برخوردار خواهند بود شیشه پشت مات. با این حال، آنها نیز ادعاهایی در مورد چندین ویژگی iOS 17 و انتشار الف iPad Air جدید در اکتبر ۲۰۲۳ که خارج نشد

جمع بندی های مرتبط: آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/06/capture-button-to-emulate-two-step-shutter/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *