شایعه شده است که یک فرمان اجرایی کاخ سفید صنعت هوش مصنوعی را متزلزل خواهد کرد – ۳ چیز که باید انتظار داشت

طبق گزارش ها، رئیس جمهور بایدن روز دوشنبه فرمان اجرایی را در مورد طیف گسترده ای از مسائل مرتبط با هوش مصنوعی اعلام خواهد کرد.

جزئیات مربوط به این سفارش هنوز نهایی نشده و به اطلاع عموم می رسد، اما با توجه به واشنگتن پست، کاخ سفید دعوت نامه هایی را برای رویدادی در هفته آینده درباره رویکرد دولت به هوش مصنوعی ارسال کرد. انتظار می رود که این سفارش بر اساس آن ایجاد شودتعهدات داوطلبانهاز شرکت های پیشرو هوش مصنوعی برای اطمینان از اینکه این فناوری ایمن، مسئولانه و شفاف ساخته شده است.

۳ مفاد مورد انتظار از دستور اجرایی هوش مصنوعی

همانطور که گفته شد، شایعه شده است که دولت بایدن یک طرح گسترده ارائه می دهد که تضمین می کند شرکت های هوش مصنوعی تحت نظارت هستند.

شایعه شده است که یک فرمان اجرایی کاخ سفید صنعت هوش مصنوعی را متزلزل خواهد کرد – ۳ چیز که باید انتظار داشت
بایدن در ماه ژوئیه در کنار یکی از بنیانگذاران OpenAI و مدیر اجرایی خدمات وب آمازون (AWS) سخنانی درباره هوش مصنوعی ارائه کرد.
اعتبار: بلومبرگ/گتی ایماژ

در اینجا سه ​​دستوری وجود دارد که انتظار داریم هفته آینده از کاخ سفید بشنویم:

  1. طبق گفته‌ها، مدل‌های پیشرفته هوش مصنوعی قبل از اینکه کارگران فدرال بتوانند از آن‌ها استفاده کنند، باید تحت ارزیابی قرار گیرند واشنگتن پست.

  2. شرکت‌های هوش مصنوعی باید از محاسبات ابری برای ردیابی کاربرانی که از قدرت محاسباتی گسترده استفاده می‌کنند استفاده کنند که ممکن است این فناوری را به سلاح تبدیل کند. سیاسی.

    به عبارت دیگر، قدرت خرید دولت ایالات متحده برای امنیت ملی و امنیت سایبری حفاظت از مصرف کننده می تواند توسعه فناوری های هوش مصنوعی را شکل دهد. انتظار می رود دستورالعمل ها و ارزیابی های امنیتی خارجی توسط موسسه ملی استاندارد و فناوری مدیریت شود.

  3. این فرمان اجرایی بر اساس واشنگتن پستانتظار می رود که “موانع مهاجرت را برای کارگران بسیار ماهر کاهش دهد” تا اهداف کاخ سفید برای تسریع تلاش های توسعه فناوری ایالات متحده را تسهیل کند.

از آنجایی که ChatGPT OpenAI در نوامبر ۲۰۲۲ شروع به جنون کرد، یکی از موضوعات اصلی گفتگوی مولد هوش مصنوعی دوگانگی ترس و هیاهو است. حتی رهبران هوش مصنوعی مانند سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI، این کار را کرده اند ابراز نگرانی کرد برای خطرات هوش مصنوعی مولد. مسائلی مانند گسترش دیپ فیک/اطلاعات غلط، امکان حملات سایبری، استفاده از داده های افراد بدون رضایتو بیکار کردن کارگران به دلیل اتوماسیون.

اما هوش مصنوعی مولد همچنین نویدبخش بهبود سلامت و رفاه، ساده‌سازی کار در صنایع مختلف و کسب مزیت رقابتی جهانی است. به همین دلیل، دستور اجرایی باید بین کاهش مضرات بالقوه هوش مصنوعی و تقویت بازار رقابتی خط باریکی را طی کند.

این دستور اولین بار توسط دولت بایدن هریس در ماه ژوئیه به عنوان بخشی از اعلامیه ای مبنی بر تضمین تعهدات داوطلبانه شرکت های برتر هوش مصنوعی برای “حفظ بالاترین استانداردها برای اطمینان از اینکه نوآوری به ضرر حقوق و ایمنی آمریکایی ها تمام نمی شود” ذکر شد. در سپتامبر زمانی که کاخ سفید دوباره به آن اشاره شد اعلام کرد تعهدات هشت شرکت دیگر

در مجموع، ۱۵ شرکت از جمله گوگل، مایکروسافت، متا، آمازون، OpenAI، Palantir، Adobe و Nvidia متعهد به همکاری با دولت هستند.

کنگره در حال کار بر روی قوانین دو حزبی برای تنظیم هوش مصنوعی است، اما پیشرفت در مقایسه با اتحادیه اروپا کند بوده است. قانون هوش مصنوعیکه پیش نویس آن در ماه ژوئن به تصویب پارلمان اروپا رسید. سناتور چاک شومر، D-NY یک “انجمن بینش هوش مصنوعی” را رهبری می کند که شامل مدیران ارشد هوش مصنوعی، دانشمندان و متخصصان اخلاق است.

در حالی که وعده داده می شود که مقررات هوش مصنوعی در اولویت است، تلاش ها به دلیل وجود صداهای بیش از حد از رهبران فناوری مورد انتقاد قرار گرفته است. برای منافع خود لابی می کنند و به صورت خصوصی نگهداری می شود.

علاوه بر انجمن شومر، سناتور ریچارد بلومنتال، D-CT و جاش هاولی، R-MO اعلام کرد چارچوب دو حزبی، یا طرحی برای قانون گذاری قوانین هوش مصنوعی، مشابه قوانین اتحادیه اروپا قانون هوش مصنوعی. اما فرمان اجرایی دولت بایدن ممکن است فشار کافی بر کنگره برای سرعت بخشیدن به کارها باشد.


منبع: https://mashable.com/article/biden-expected-announve-ai-executive-order-next-week

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *