شایعه شده است که iOS 18 شامل «ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی» برای سیری و موارد دیگر است

بر اساس گزارشی که در این هفته منتشر شد، iOS 18 و iPadOS 18 شامل «ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی» خواهند بود. از جانب بلومبرگمارک گورمن.

شایعه شده است که iOS 18 شامل «ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی» برای سیری و موارد دیگر است
این گزارش ادعا می‌کند که اپل در حال آموزش Siri و ابزار جستجوی Spotlight داخلی آیفون بر روی مدل‌های زبان بزرگ است، با هدف بهبود توانایی هر ویژگی برای پاسخگویی دقیق به سوالات پیچیده‌تر. نسخه اصلاح‌شده Spotlight همچنین می‌تواند ادغام عمیق‌تری با عملکردها و ویژگی‌های «ویژه» در برنامه‌ها ارائه دهد.

اپل همچنین ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را بررسی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد به طور خودکار لیست‌های پخش در Apple Music و اسلایدهای ارائه را در برنامه Keynote تولید کنند. سایر برنامه‌هایی که شایعه شده است در iOS 18 یکپارچه‌سازی عمیق‌تری با هوش مصنوعی پیدا می‌کنند عبارتند از Health، Messages، Numbers، Pages و Shortcuts و احتمالاً تعداد بیشتری نیز وجود خواهند داشت.

تیم کوک، مدیر عامل اپل در تماسی که در ماه جاری انجام شد، گفت که این شرکت در حال کار بر روی هوش مصنوعی مولد است و جزئیات را “در اواخر امسال” به اشتراک بگذارید. انتظار می رود اپل iOS 18 را در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان WWDC خود در ماه ژوئن معرفی کند و به روز رسانی باید در ماه سپتامبر منتشر شود. برخی از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی که بعداً معرفی شدند، می‌توانند انحصاری مدل‌های آیفون ۱۶ باشند، که شایعه شده است موتور عصبی “به طور قابل توجهی” ارتقا یافته است.

گورمن گفت، فراتر از iOS 18 و iPadOS 18، اپل در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن برخی ویژگی های جدید هوش مصنوعی به macOS 15 است. به ابزار توسعه برنامه خود Xcode.

جمع بندی های مرتبط: iOS 18


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/16/ios-18-slew-of-new-ai-features/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *