شایعه شده سونی A9 III می‌تواند سریع‌ترین دوربین بدون آینه باشد: این چیزی است که باید بدانید

Sony Alpha Rumors مدت‌هاست که در مورد شایعه سونی A9 III گزارش می‌دهد و اخیراً به‌طور نامشخص اعلام کرده است که آخرین مدل سری A9 ماه آینده معرفی خواهد شد.

سری پیشرو A9 فناوری حسگر «انباشته» را معرفی کرد که اکنون در Sony A1 شاهد آن هستیم. نیکون Z9 و Z8 و فوجی فیلم X-H2S; همه دوربین هایی که خواندن سنسور سریع و سرعت سطح بعدی را ارائه می دهند. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آخرین اسپیدستر سونی، A9 III، بهترین عملکرد را برای عکاسی حرفه‌ای ورزشی و حیات‌وحش ارائه دهد.

می‌توانیم انتظار داشته باشیم که عکس‌برداری پشت سر هم A9 III با پرچمدار مطابقت داشته باشد یا از آن فراتر رود سونی A1با جدیدترین فوکوس خودکار تشخیص سوژه مجهز به هوش مصنوعی و بدون برچسب قیمت. بیایید نگاهی اجمالی به ویژگی‌های شایعه تیتر بیندازیم بهترین دوربین های حرفه ای هنوز.

شایعه شده سونی A9 III می‌تواند سریع‌ترین دوربین بدون آینه باشد: این چیزی است که باید بدانید

سونی A9 II (اعتبار تصویر: سونی)

Sony A9 III: تاریخ انتشار و قیمت شایعه شده است

در اخیر پست شایعات آلفا سونیA9 III برای تاریخ انتشار اوایل تا اواسط نوامبر پیش بینی شده بود.

A9 II در ابتدا با قیمت ۴۵۰۰ دلار / ۴۸۰۰ پوند / ۶۹۹۹ دلار استرالیا به فروش رسید که حدود ۲۵٪ کمتر از قیمت راه اندازی Sony A1 است. مطمئناً امیدواریم که A9 III گران‌تر از A9 II نباشد، اما می‌تواند نزدیک‌تر به ۵۰۰۰ دلار / ۵۰۰۰ پوند / ۷۵۰۰ دلار استرالیا باشد.

Sony A9 III: استانداردهای سونی A1؟

در پست دیگری از سونی آلفا شایعات، ویژگی های کلیدی ذکر شده برای شایعه A9 III شامل یک سنسور کاملاً جدید ۴۴ مگاپیکسلی فول فریم انباشته با حداکثر سرعت پشت سر هم ۲۶ فریم در ثانیه – احتمالاً با استفاده از شاتر الکترونیکی با نوردهی خودکار تمام وقت و فوکوس خودکار.

یک سنسور ۴۴ مگاپیکسلی نسبت به سنسور ۲۴ مگاپیکسلی در A9 II بسیار جهشی در رزولوشن خواهد بود – تقریباً با وضوح ۵۰ مگاپیکسلی Sony A1 مطابقت دارد. به طور معمول بین وضوح و سرعت تعادل وجود دارد، اما شاید سونی مانند A1 راهی برای ارائه هر دو پیدا کرده است.

باید دید که آیا افزایش وضوح بر عملکرد شایعه A9 III در نور کم نسبت به A9 II تأثیر منفی خواهد گذاشت یا خیر. اما داشتن پیکسل های بیشتر برای بازی به ویژه در صورتی که نیاز به برش عکس های خود داشته باشید مفید است.

پردازنده Sony Bionz

(اعتبار تصویر: سونی)

فناوری سنسور انباشته سرعت بازخوانی سنسور را افزایش می‌دهد و اثر نامطلوب شاتر غلتشی را کاهش می‌دهد یا از بین می‌برد – که در هنگام استفاده از شاتر الکترونیکی به جای شاتر مکانیکی دیده می‌شود – به این معنی که دوربین‌های اکشن مانند نیکون Z9 و سونی A1 قادر به استفاده از نرخ‌های انفجاری عالی هستند. از یک کرکره الکترونیکی با این حال، با افزایش رزولوشن احتمالی، A9 III شایعه شده برای سرعت بیشتر از ۳۰ فریم در ثانیه بدون غرغر جدی سونی با مشکل مواجه خواهد شد.

به نظر می‌رسد که عملکرد ویدیو برای ارتقای بزرگی نیز آماده شده است، زیرا A9 III دارای ویدیوهای ۸K / 60p و ۴K 120p است. این می تواند آن را به یک مسابقه واقعی برای چنین دوربینی تبدیل کند نیکون Z8 و Z9 و حتی Sony A1. در واقع، اگر ویژگی‌های تیتر شایعه درست باشد، A9 III با هزینه کمتر بسیار شبیه به A1 است. کمی شبیه به مقایسه Z8 با Z9 گرانتر.

Sony A9 III: سایر به روز رسانی های بالقوه

عملکرد سنسور انباشته آن در بهبود سرعت بازخوانی سنسور چنین است نیکون Z9 شاتر مکانیکی را به کلی کنار گذاشت. آیا ممکن است سونی را دنبال کند و شاتر مکانیکی متحرک را حذف کند؟ این یک حرکت بزرگ خواهد بود.

اگر صحبت از حرکات بزرگ شد، ممکن است سونی مانند Z9 از یک دستگیره عمودی در A9 III شایعه شده استفاده کند؟ سناریوی محتمل‌تر این است که بدنه کوچکی مشابه مدل قبلی خود داشته باشد، با یک دستگیره باتری اختیاری برای بزرگ کردن دوربین و بهبود عمر باتری. با این حال، بدنه بزرگتر قادر است گرمای تولید شده توسط فیلمبرداری طولانی مدت را پراکنده کند، که می تواند A9 III را برای فیلمسازانی که به دنبال عملکرد ویدیویی ۸K هستند بسیار جذاب کند. همچنین فضایی را برای باتری بزرگتر و ماندگارتر می دهد که می تواند راه دیگری برای متمایز کردن A9 III از A1 باشد.

دوربین سونی A9 II در زمینه آبی و بنفش

(اعتبار تصویر: سونی)

منصفانه است که از A9 II انتظار یک EVF بهبود یافته را داشته باشیم. این دوربین دارای صفحه نمایش ۳٫۶۹ متر نقطه است، در حالی که سونی در صنعت پیشرو است A7R V منظره یاب دارای یک صفحه نمایش ۹٫۴۴ متری است که برای یک مدل پرچمدار آینده یک انتظار منطقی است. رزولوشن EVF هرچه که باشد، حداقل نیاز صفحه نمایش این است که در هنگام عکسبرداری متوالی، خاموشی نداشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که انتظار داریم A9 III از A7R V به ارث ببرد، تراشه فوکوس خودکار مجهز به هوش مصنوعی آن است تا تعداد سوژه‌های قابل تشخیص را در طیف وسیع‌تری از سناریوها بهبود بخشد.

هر شکلی که شایعه A9 III به خود بگیرد، قدرت یک دوربین خواهد بود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/cameras/mirrorless-cameras/rumored-sony-a9-iii-could-be-the-fastest-mirrorless-camera-yet-heres-what-you-need-to-know

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *