شایعه شده RTX 3050 6 گیگابایتی Nvidia در خرده فروشی مشاهده شد – و مشخصات فاش شده ممکن است چندان نگران AMD نباشد.

شایعه شده RTX 3050 6 گیگابایتی Nvidia در خرده فروشی مشاهده شد – و مشخصات فاش شده ممکن است چندان نگران AMD نباشد.

در مورد برداشت جدید انویدیا که شایعه شده است، صحبت های زیادی وجود دارد RTX 3050 – با رم ویدیوی کمتر، ۶ گیگابایت به جای ۸ گیگابایت – و اکنون به صورت آنلاین به این کارت گرافیک پی برده ایم.

VideoCardz در لیست محصولات مدل‌های Palit RTX 3050 6GB در یک خرده‌فروش روسی، و البته، مانند هر شایعه‌ای، همه اینها را با چاشنی‌های سنگین بپذیرید – هرچند که فاش شده با کدهای محصول و در واقع مشخصات همراه است.

لیست های Palit RTX 3050 StormX و StormX OC، به علاوه KalmX، نشان می دهد که ۶ گیگابایت VRAM روی برد وجود دارد (اگرچه در اینجا تناقضاتی وجود دارد – جعبه هنوز ۸ گیگابایت حافظه را نشان می دهد، اما احتمالاً فقط یک مکان نگهدارنده است). جالب توجه است که نوع KalmX یک مدل بدون فن است (برای کسانی که به یک رایانه شخصی بی صدا علاقه دارند).

سایر مشخصات به اشتراک گذاشته شده ساعت پایه ۱۰۴۲ مگاهرتز است که بسیار کمتر از RTX 3050 8 گیگابایتی فعلی (در ۱۵۵۲ مگاهرتز) است – به طوری که ما احساس می کنیم این ممکن است یک اشتباه باشد. سرعت بوست ثابت باقی می ماند (۱۷۷۷ مگاهرتز) و خوشبختانه تعداد CUDA Core نیز همینطور است (۲۵۶۰).


تجزیه و تحلیل: شک و تردید در مشخصات

خوب است که ببینید پیکربندی هسته بدون تغییر است، همانطور که وجود داشت شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است کاهش یابد – و این واقعاً خبر بدی برای سطوح عملکرد RTX 3050 6 گیگابایتی جدید خواهد بود. به خاطر داشته باشید، همانطور که ذکر شد باید با این مشخصات خرده‌فروش با شک و تردید برخورد کرد – آنها می‌توانند مکان‌دار باشند – بنابراین احمقانه خواهیم بود که بیش از حد در این مورد بخوانیم.

با توجه به افت عمده در سرعت ساعت پایه با مشخصات خرده‌فروش روسی، صحبت‌های قبلی نشان می‌دهد که بیش از ۲۰ درصد کاهش می‌یابد – نه یک سوم کندتر همانطور که در اینجا نشان داده شده است – و ما فکر می‌کنیم که سرعت پایین‌تر قبلی دورنمای واقعی‌تری به نظر می‌رسد. .

به هر حال، لرزش در مشخصات پخش شده کنار، نکته کلیدی در اینجا، واقعاً مدل‌های کارت گرافیک (کامل با کدهای محصول) است که در این خرده‌فروش ظاهر می‌شوند، که شاهدی بر این ادعاست که RTX 3050 6GB به زودی عرضه می‌شود.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از شایعات، ما باید این کارت گرافیک انویدیا را در ماه فوریه ببینیدبا قیمت درخواستی ۱۷۹ دلاری در ایالات متحده (و برچسب های قیمتی مطابق با آن در جاهای دیگر، می توانیم فرض کنیم).

اگر مشخصاتی که در اینجا به بیرون درز کرده اند، کم و بیش در فضای مناسبی قرار داشته باشند، هنوز شک وجود دارد که RTX 3050 6GB چقدر در پایان بودجه بازار خواهد داشت، اگر قیمت شایعه شده مناسب باشد.

ما در حال نگه داشتن انگشتان خود هستیم که این کارت گرافیک ممکن است کمی مقرون به صرفه تر باشد. به نظر می رسد که انویدیا عاقلانه باشد که این خط حمله را با توجه به آن در نظر بگیرد AMD RX 6600 یک پیشنهاد واقعا قانع کننده در فضای بودجه است، و یکی از آن ها است بهترین پردازنده های گرافیکی ارزان در حال حاضر در قفسه ها

زمان مشخص خواهد کرد، اما متأسفانه بسیار آسان است که در مورد تاکتیک‌های قیمت‌گذاری انویدیا به‌طور کلی نگران باشیم و باور کنیم که یک محصول ارزان‌تر بعید است.

از طریق سخت افزار تام

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/gpu/nvidias-rumored-rtx-3050-6gb-spotted-at-retailer-and-leaked-specs-may-not-worry-amd-much

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *